شبکه آبرسانی روستاهای خرمشهر ضعیف است

خورنا: عضو شورای شهرستان خرمشهر گفت: برخی از روستاهای خرمشهر دارای شبکه آبرسانی ضعیف بوده و همین امر مشکلات عدیده‌ای را برای روستاییان به‌وجود آورده است.

فارس صنگورنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اشاره به مشکلات روستاهای خرمشهر اظهار کرد: برخی از روستاهای خرمشهر دارای شبکه آبرسانی ضعیف بوده و همین امر مشکلات عدیده‌ای را برای روستاییان به‌وجود آورده است.

وی طراحی این شبکه را با توجه به رشد جمعیت و خانوار در روستاها، غیر استاندارد عنوان کرد و افزود: در این خصوص مسئولان اداره آبفای شهرستان و استان باید اقدامات لازم را اعمال کرده و در راستای رفع مشکل پیش آمده تلاش کنند.

عضو شورای شهرستان خرمشهر خاطرنشان کرد: استان خوزستان به‌ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر در تابستان و نیمی از سال با گرمای بی‌حد و حصری دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی اضافه کرد: ساکنان روستاهای این منطقه مدت‌های مدیدی‌ست که با نوسان برق دست به گریبان بوده و همچنان اقدام مؤثری در راستای رفع مشکل آنها صورت نگرفته است.

صنگورنژاد با اشاره به دیگر مشکلات پیش‌روی روستاییان خاطرنشان کرد: همچنین نوسانات برق، جاده‌های ارتباطی و مشکلات ایاب و ذهاب مردم روستاها به‌ویژه دانش‌آموزان با توجه به نزدیکی سال تحصیلی جدید از مشکلات عمده روستاییان است.

وی گفت: شهرستان خرمشهر هشت سال متوالی درگیر جنگ تحمیلی و دفاع از مرزهای کشورمان بود و امروز باید از مردم متعهد و ولایتمدار آن با ارائه خدمات مطلوب قدردانی کرد.

عضو شورای شهرستان خرمشهر در پایان گفت: باید با همت و عزمی ملی در سال تولید ملی، بخش‌های مختلف شهرستان را تقویت و موانع و نواقص موجود در شهرستان را از میان برداشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *