مشکل آبرسانی شهرک صنعتی هندیجان برطرف شد

خورنا: مدیر شهرک صنعتی هندیجان گفت: مشکل آبرسانی این شهرک صنعتی برطرف شد.

علی علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: شهرک صنعتی هندیجان با حمایت مسئولان شهری و استانی در سال ۱۳۸۴ تأسیس شد و اقدامات مطلوب و مؤثری را در پیشبرد اهداف شهرستان به اجرا درآورد.

وی افزود: این شهرک با وسعت ۱۰۰ هکتار در پنج کیلومتر راه‌اندازی و به اجرای پروژه‌های عمرانی از قبیل جاده دسترسی دو بانده به طول دو کیلومتر، ساخت دیوار اطراف شهرک، خیابان‌سازی، پایه‌کوبی، احداث کارخانه قیر سفت، نصب شبکه برق فشار متوسط به طول شش کیلومتر و … در هندیجان پرداخت.

* اختصاص ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار به شهرک صنعتی هندیجان

مدیر شهرک صنعتی هندیجان با اشاره به اینکه این شهرستان تاکنون از آب‌رسانی محروم بوده که با همت مسئولان در رفع این مشکل برآمدیم، تصریح کرد: اعتبار اختصاص یافته به این شهرک در سال ۹۰ افزون بر ۳۵۰ میلیون تومان بوده که ۱۵۰ میلیون آن هزینه و مابقی آن برای خیابان‌سازی فاز دوم شهرک در نظر گرفته شده است.

وی همچنین عنوان کرد: در همین راستا از تلاش‌های مدیران استانی و فرماندار این شهرستان در راستای اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای امور زیربنایی این شهرک قدردانی کرده و همه تلاش خود را برای توسعه و آبادانی شهرستان به‌کار می‌بندیم.

علی‌پور خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل مضاعف مسئولان بتوان زمینه‌های اشتغالزایی مؤثری در شهرستان ایجاد و این منطقه را از معضل بیکاری حذف کرد زیرا این شهرستان ظرفیت و قابلیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی دارد.

وی در پایان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات شهروندان، ارتقای بخش‌های مختلف هندیجان، محرومیت‌زدایی از منطقه و ایجاد زمینه‌های اشتغال برای جوانان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *