امام جمعه هندیجان: بازار هندیجان در ماه رمضان به‌صورت ویژه نظارت شود

خورنا: امام جمعه هندیجان گفت: بازار این شهرستان در ماه مبارک رمضان به‌صورت ویژه توسط اداره صنعت، معدن و تجارت منطقه کنترل و نظارت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در سالن اجتماعات فرمانداری این منطقه برگزار شد، با تبریک به‌مناسبت حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اداره صنعت، معدن و تجارت این منطقه باید نظارت و کنترل بیشتری بر کمیت و کیفیت اقلام مصرفی شهروندان در بازار همچنین قیمت کالاها داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا با استقرار بازرسان ویژه نظارتی بر بازار شهرستان، کنترل را تشدید کند و با هرگونه کم‌فروشی و یا گرانفروشی به شدت برخورد و موارد را به فرمانداری و تعزیرات اطلاع دهد.

امام جمعه هندیجان خاطرنشان کرد: همچنین اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم به اندازه و به میزان مورد نیاز توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فراهم شود و در اختیار شهروندان در ماه پربرکت رمضان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه گران شدن برخی از اقلام نباید مبنایی برای سوءاستفاده برخی افراد فرصت‌طلب شود، گفت: دولت با تمهیدات مناسب و مطلوب اقدام به گران‌تر کردن برخی اقلام مصرفی می‌کند و این امر نباید با عدم‌نظارت مسئولان مرتبط در شهرستان موجبات گرانفروشی را فراهم کند.

بهبهانی‌پور در پایان از شهروندان خواست چون همیشه مسئولان بخش‌های مختلف اجرایی شهرستان را در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی و تعالی منطقه حمایت کنند و متقابلاً مسئولان نیز با روی باز از ارباب رجوع استقبال کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *