فرماندار ماهشهر خواستار همکاری بانک کشاورزی در توسعه این بخش شد

خورنا: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر باانتقاد از بانک کشاورزی خواستار همکاری این بانک در حمایت از طرح های کشاورزی دراین شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘منوچهر حیاتی’ روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بندر ماهشهر اظهار داشت: تلاش و اهتمام دولت عدالت‌محور این است که طرح توسعه بخش کشاورزی کشور پیش از پایان دوره دولت دهم به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: در این راستا دولت مهرورز از طرح‌های کشاورزی حمایت کامل می‌کند و اختیارات لازم نیز به استانداران و فرمانداران تفویض شده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر تاکید کرد: ما به عنوان کارگزاران نظام باید از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت کنیم و در این راستا از هیچ تلاش و حمایتی فروگذار نکنیم.

حیاتی با بیان اینکه سه گره اساسی موجب فقدان توسعه بخش کشاورزی بندر ماهشهر شده است، افزود: بحث تفکیک اراضی و لزوم رفع اختلاف بین اداره منابع طبیعی و اداره اوقاف و امور خیریه، مشکل برق‌دار کردن پمپ‌های آب کشاورزان و بحث تسهیلات سه مشکل اساسی بر سر راه توسعه بخش کشاورزی بندر ماهشهر به شمار می‌رود.

فرماندار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: چنانچه این سه مساله و مشکل برطرف شود بسیاری موانع و مشکلات توسعه بخش کشاورزی شهرستان برطرف خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *