گردهمایی دبیران و خبرنگاران خورنا در اهواز/ تقدیر از نماینده خبری خورنا در اندیمشک/ خورنا نقد شد/ دیدار با نماینده خبری شوشتر در بیمارستان بقایی/ بازدید از دفتر مرکزی خورنا +گزارش تصویری

خورنا گردهمایی دبیران، خبرنگاران و همکاران خورنایی در باغ معین اهواز برگزار شد.

به گزارش خورنا، گردهمایی دبیران، نمایندگان و خبرنگاران خورنایی ظهر دیروز (جمعه) و با حضور دست اندرکاران خورنا در باغ معین اهواز برگزار شد.

IMG_5001این مراسم صمیمی جهت اشنایی نمایندگان خبری شهرستان ها و خبرنگاران خورنا از سراسر خوزستان و جمع بندی سالی که گذشت و همچنین تبادل انتقادات و پیشنهادات درون سازمانی برگزار شد.

در این گردهمایی صمیمانه که با صرف نهار کاری آغاز شد به بحث و بررسی راه کارهای افزایش درآمد و فعالیت های جانبی همکاران پرداخته شد.

در ادامه این همایش و با شروع رسمی نشست، چاروسائی، مدیر مسئول خورنا، توضیحاتی پیرامون موضوع نشست ارائه و از همکاران خود خواست تا ضمن معرفی خود، از فراز و نشیب های کار خبری خود در سالی که گذشت صحبت کنند و مشکلات و موانع پیش روی خود را در این مسیر اعلام کنند.

IMG_4992در این نشست همچنین سارا ممیبینی به از همکاران افتخاری خورنا و روزنامه نگاران شناخته شده خوزستانی میباشد، در خصوص خورنا اظهار کرد: همکاری با خورنا تا این لحظه متفاوت بوده است. محدودیت هایی که دیگر رسانه ها در تهیه خبر و موارد مربوط به خبر ایجاد میکنند، در خورنا وجود ندارد و از این حیث همکاری با خورنا از بهترین تجربیات خبری من بوده است.

در ادامه این نشست، نمایندگان خبری خورنا در شهرستانهای مختلف از بازخورد اخبار خورنا در شهرستان خود گفتند و جایگاه خورنا در افکار عمومی شهرستانهای مختلف تبیین شد و برنامه هایی جهت رشد استانی و شهرستان به شهرستان ارائه شد.

در ادامه این گردهمایی به پاس فعالیت های چشمگیر نماینده خبری خورنا در شهرستان اندیمشک و افزایش بسزای تاثیرگذاری خورنا در شهرستان اندیمشک در یک سال اخیر، از محمد امین جمشیدی در غیاب وی تقدیر شد. همچنین لوح تقدیری جهت فعالیت های شایسته وی تدارک دیده شده بود که در فرصتی دیگر به وی اهدا خواهد شد.

نقد پایگاه خبری خورنا از دیگر برنامه های این نشست بود. در بخش نقد، برخی از همکاران به پوسته گرافیکی (قالب) سایت ایرادهایی گرفتند که توسط مدیرمسئول یادداشت و به مدیر فنی-پشتیبانی ارائه شد.

همچنین در ادامه علی چاروسائی با اشاره به اینکه همه خبرنگاران باید بدانند یک عکس خبری خوب چگونه است و بتوانند یک عکس خبری خوب بگیرند، دقایقی پیرامون ارزش عکاسی خبری توضیحاتی ارائه داد و از همکاران خود خواست مقالاتی پیرامون عکاسی خبری مطالعه کنند. در این خصوص نیز سایر خورنایی ها نظرات خود را ارائه کردند.

IMG_5033

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان که به عنوان مهمان ویژه گردهمایی خورنایی ها دعوت شده بود، به دلیل حضور در مراسم اختتامیه لاله های سرخ در اندیمشک، ضمن ابراز علاقه به حضور در این جمع، نتوانست حضور پیدا کند.

همچنین برخی از نمایندگان خورنا در شهرستان های مختلف بنا به مشکلات شخصی نتوانستند در این گردهمایی حضور پیدا کنند.

در پایان هدایایی به رسم یادبود اهداء و تصاویری به یادگار گرفته شد و برخی از همکاران از این جمع جدا شده و تعدادی از حاضرین خورنا به همراه مدیر مسئول به نمایندگی از همه خورنایی ها در بیمارستان بقایی اهواز، محل بستری والده مصطفی فتحی زاده (نماینده خورنا در شوشتر) حضور و از همکار خود دلجویی کردند و برای شفای مادر وی آرزوی تعجیل کردند.

IMG_5080

پس از دیدار با آقای فتحی زاده، در ادامه نیز به اتفاق به دفتر مرکزی خورنا در اهواز رفتند و بازدیدی به عمل آمد. در این بازدید نیز تصاویری به یادگار گرفته شد.

IMG_5089 IMG_5091

گفتنی است پایگاه خبری خورنا در تابستان ۱۳۹۰ با مدیر مسئولی علی چاروسائی با مشی اصلاح طلبانه و با شعار “در مسیر توسعه خوزستان” تاسیس شد و با بیش از ۲۰ نماینده، دبیر و خبرنگار، تنها پایگاه خبری خوزستان است که از اکثر شهرستانهای خوزستان نماینده خبری دارد و اخبار شهرستانها را به تفکیک پوشش میدهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رضا بدینوسیله از فعالیتهای خورنا در زمینه های مختلف خبری تشکر می شود و آرزوی موفقیت روز افزون برای آن دارم . باشد که این رسانه محبوب در توسعه استان بیش از پیش فعالیت نماید و به عنوان چشم تیز بین مردم استان در نظارت اجتماعی باشد.