با حذف بودجه مبارزه با گرد و خاک؛

بودجه ۹۴ تصویب شد/ نمایندگان مجلس خوزستان را با خاک یکسان کردند!

خورنا نمایندگان مجلس با حذف ردیف بودجه مبارزه با ریزگردها از بودجه سال ۹۴، خوزستان را با خاک یکسان کردند.

به گزارش خورنا، ظهر امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۴کل کشور را با ۱۵۲ رای موافق تصویب کردند.

نمایندگان در جلسه علنی عصر یکشنبه مجلس با ۱۵۲ رای موافق، ۴۳ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع به کلیات این لایحه رای دادند.

در این رای گیری ۲۱۸ نماینده حاضر در جلسه بودند.نمایندگان مجلس پس از تصویب کلیات رسیدگی به جزییات لایحه بودجه ۹۴ را آغاز کردند.مجلسی ها از اولین ساعات صبح امروز نظرات مخالف و موافق خود را درباره لایحه بودجه سال آینده بیان کردند.

در جلسه عصر نیز پس از سخنان محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق رای گیری انجام شد که نمایندگان به کلیات لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور رای مثبت دادند.

نمایندگان خوزستان هم در نهایت به کلیات بودجه ای رای دادند که ردیف اعتبار مقابله با ریزگردها در آن حذف و اعتبار ۵۰۰ میلیون دلاری آبرسانی به کرمان تصویب شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بهزاد هر دم از این باغ برى مى رسد نمایندگان خوزستان که نماینده مردم نیستند، وکیل خودشان و منافع خودشان هستند. صبر مردم خوزستان حدى دارد که این نمایندگان نجابت مردم را با بى عرضه گى اشتباه گرفته اند.
  • yalda مرسی از حمایتتون نمایندگان خوزستان. من از این خاک دچاره آسم شدم وقتی حرف میزنم نفس کم میارم باز خوبه ما شما ها رو داشتیم که ازمون حمایت کنید .مرسی که به فکرمنافع خودتون نیستید.
  • ehsan خدایی مردم خوزستان هیچجا همتا ندارن ولی بازم دمشون گرم مسوولین حمایت میکنن هههه
  • شهروند ایرانی نمایندگانی خود فروخته که فقط در فکر چپاول این مرز و بوم هستند لعنت خدا بر تمامی آنها
  • مهدی از این نمایندگانی که صرف قومیت انتخاب کرده ایم و نه تخصص و توانمندی و صداقت، بیش از این هم انتظاری نباید داشته باشیم چرا که خودکرده را تدبیر نیست؟؟؟!! از ماست که بر ماست..... در صورت تصویب نمایندگان بصورت استانی وضع بدتر از این هم خواهد شد!!! رأی گرفتن با دادن سیم کارت و ساندیس و پوشیدن لباس محلی اینها نشان از عقب ماندگی ما خوزستانی ها نسبت به استانهای شمالی دارد
  • ماهشهری خاک تو سرمون.....