معاون فرماندار هندیجان از اجرای طرح زمستانه ترافیک در جاده‌های این شهرستان خبر داد

خورنا وهاب شیرعلی : امیرعلی توسلی معاون فرماندار شهرستان هندیجان : در جلسه شورای ترافیک که در محل فرمانداری و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبل این شورا اظهار کرد: اجرای طرح زمستانه در دستور کار دستگاه‌های اجرایی مختلف قرار گرفته و شهرستان هندیجان نیز به خوبی از اجرای مطلوب این طرح برخواهد آمد.
وی اضافه کرد : در همین راستا باید به‌صورت سراسری با ارسال پیام‌های هشدار از طریق پیامک به مردم زمینه را طوری مهیا کنیم که رانندگان و مسافران با تهیه امکانات وسایل مورد نیاز و معاینه فنی خودرو به مسافرت‌های زمستانه بروند.
معاون فرماندار هندیجان ادامه داد : در صورت عدم رعایت اینگونه مسائل مشکلات زیاد و در بعضی مواقع جبران‌ناپذیر برای هموطنان به‌وجود خواهد آمد که همه تلاش ما برای کاهش حوادث جاده‌ای است.
توسلی ادامه داد: اگر بخواهیم شهر پیشرفت کند باید مسائل مربوط به ترافیک و هشدارهای لازم را مشخص کرده و در زمینه رفع نواقص و کمبود و کاستی‌های آن بکوشیم در غیر این صورت تنها شاهد بی‌نظمی و رواج حوادث جاده‌ای خواهیم بود.
وی عنوان کرد : باید نقاط حادثه شناسایی و برطرف شود و درجه سلامت شهر را ارتقا بخشیم تا مشکل مردم به‌ویژه دانش‌آموزان راحت و بدون خطر باشد.
معاون فرماندار هندیجان در پایان همچنین خواستار احداث و راه‌اندازی پارک‌های ترافیکی برای خانواده‌ها و کودکان شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *