فعال‌سازی ستاد بحران سیل در هندیجان

خورنا: فرماندار هندیجان از فعال‌سازی ستاد بحران سیل به‌منظور جلوگیری از خطرات ناشی از وقوع سیل در این شهرستان خبر داد.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: به دلیل بارندگی‌های اخیر در این شهرستان و برخورداری این منطقه از رودخانه‌ زهره، این فرمانداری فعال و آماده‌سازی ستاد بحران سیل را ضروری دانست.
وی افزود: هندیجان با دارا بودن از رودخانه و آبهای آزاد هر لحظه امکان دارد که در معرض سیل قرار گیرد.
فرماندار هندیجان تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی این منطقه در هنگام بارش‌ها به‌ویژه به‌طور مداوم، بحرانی و خطرناک است.
وی اضافه کرد: در این راستا با هماهنگی مسئولان و به‌منظور وقوع سیل در هنگام طغیان رودخانه زهره، ستاد بحران سیل در این شهرستان ایجاد و تمهیداتی نیز در این خصوص اندیشیده شد.
فرج‌الهی ادامه داد: از همه شهروندان می‌خواهیم که به‌منظور جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی از نزدیک شدن به رودخانه زهره و اطراف آن به شدت بپرهیزند.
وی با اشاره به بروز سیل در بهبهان خاطرنشان کرد: این واقعه دلخراش و کشته شدن تعدادی از هموطنان ما بسیار تأسف‌برانگیز بوده و ما با آنها ابراز همدردی می‌کینم.
فرماندار هندیجان ادامه داد: از همشهریان انتظار می رود که تعامل و ارتباط بیشتری با مسئولان شهرستان در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از بارندگی‌ها داشته باشند.
وی بیان کرد: البته باران و بروز این نعمت الهی دل بسیاری از کشاورزان و مردم منطقه که از کشت و کار تأمین معیشت می‌کنند را شاد کرده است.
فرج‌الهی عنوان کرد: ستاد بحران همه تلاش خود را در راستای جلوگیری و پیشگیری از خطرات ناشی از بارندگی در این شهرستان خواهد کرد.
وی در پایان گفت: همه تلاش فرمانداری و مسئولان در راستای ایجاد محیطی آرام و سالم برای شهروندان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *