پیمانکار کشتارگاه بهبهان مدعی شد: بیش از ۷۰ درصد نواقص کشتارگاه رفع شده است

خورنا: شعبانزاده گفت: بعد از پلمپ شدن کشتارگاه بلافاصله در صدد رفع نواقص مورد نظر اقدام نمودم که در حال حاضر، تهیه ۱۲۰ عدد زنجیر و قلاب فلزی،تهیه دستگاه سم پاش،تهیه مایع و سم ضدعفونی،تهیه گاری جهت تخلیه شبکه ،تهیه چند خودروی سر پوشیده یخچال دار جهت حمل گوشت و لاشه ،تهیه چرخ گوشت بزرگ جهت انهدام و جمع آوری گوشت و چربی های زائد انجام گرفته است.

در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه مدیریت دامپزشکی شهرستان طی نامه ای ۶ مورد ازنقایص کشتارگاه دام شهرداری بهبهان را به عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی به اطلاع دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان گزارش نمود و نهایتا منجر به پلمپ کشتارگاه بهبهان شد.

به همین خاطر مصاحبه ای با محسن شعبانزاده پیمانکار کشتارگاه بهبهان انجام دادم  تا از کارهای انجام شده در خصوص استاندارد سازی و بهداشتی نمودن وضعیت فعلی کشتارگاه اطلاعات بیشتری حاصل شود.

پیمانکار کشتارگاه شهرداری بهبهان به خبرنگار بهبهان نیوز گفت: بعد از این اتفاق بلافاصله در صدد رفع نواقص مورد نظر اقدام نمودم که در حال حاضر ،تهیه ۱۲۰ عدد زنجیر و قلاب فلزی،تهیه دستگاه سم پاش،تهیه مایع و سم ضدعفونی، تهیه گاری جهت تخلیه شبکه، تهیه چند خودروی سر پوشیده یخچال دار جهت حمل گوشت و لاشه، تهیه چرخ گوشت بزرگ جهت انهدام و جمع آوری گوشت و چربی های زائد انجام گرفته است.

وی تاکید کرد:از همه مهم تر اقدام به احداث سالن جدید کشتار و بهسازی یکی از سالن های قدیمی نموده بطوریکه کف سالن را موزاییک ,سیستم فاضلاب آن را بهبود,سقف آن را ترمیم نموده و این دو سالن که سالن های ۱و۳ می باشد را کاملا بهداشتی و استاندارد نموده ام.

شعبانزاده ادامه داد: از قرارداد  بنده با شهرداری که طی یک عقد لازم منعقدشده بیش از ۳سال باقی مانده است.

پیمانکار کشتارگاه بهبهان در پایان مدعی شد :در مدتی که کشتارگاه پلمپ بود قصابان جهت کشتار ، به دلیل نبود بهداشت در کشتارگاههای شهرهای همجوار به شهرستانهای مشخص شده هم نمی روند وچهار روز است که در اعتصاب به سرمی برند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *