منطقه آزاد اروند مسابقه بهترین سفره هفت سین را برگزار می کند

خورنا: مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری مسابقه بهترین سفره هفت سین خبر داد.

نجف فرزان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این مسابقه در ۲۹ اسفندماه جاری راس ساعت ۱۶ در محل پارک ۱۷ هکتاری بهار (در مسیر بلوار ولایت به سمت فلکه فرودگاه) و در حاشیه برنامه برپایی سفره هفت سین نوروزی امسال توسط این سازمان برگزار و به نفرات اول تا دهم نیز  هدایایی اهدا می شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه ها و پروژه های مختلف ویژه ایام نوروز در این منطقه افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته طی هفته های اخیر گلگاری ۱۰ کیلومتر از محور آبادان و خرمشهر و با هدف زیباسازی مسیر انجام شد.

مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد اروند از اجرای خط کشی معابر، رنگ آمیزی جداول و تامین روشنایی مسیر نمایشگاه دائمی سازمان منطقه آزاد اروند و پارکینگ بازار اروند به عنوان دیگر کارهای صورت گرفته در جهت مهیا سازی منطقه جهت استقبال از میهمانان نوروزی و کاروانهای راهیان نور عنوان کرد.

فرزان اظهار کرد: با هدف زیبا سازی و تغییر فضای بصری این منطقه، ۱۰ فرش گل حد فاصل ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد اروند تا میدان فرودگاه بین المللی آبادان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: برنامه های شاد و مفرح لحظه تحویل سال با حضور گروههای هنری و ویژه برنامه پرتاب بالن آرزوها همراه با نورافشانی در پارک بهار نیز یکی دیگر از برنامه هایی است که به اجرا در می آید.

مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد اروند از استقرار کمپ نوروزی با ظرفیت ۴۰۰ خانوار در محل مرکز دائمی نمایشگاه های منطقه آزاد اروند واقع در دیری فارم، مینوشهر و همچنین اروند صغیر نیز به عنوان یکی دیگر از برناهای این سازمان در ایام نوروز نام برد.

فرزان با تاکید بر اهمیت اجرای برنامه های سالم نوروزی، هزینه اجرای برنامه های فوق را دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و از مردم خونگرم شهرهای آبادان و خرمشهر برای شرکت در جشن تحویل سال در محل مذکور دعوت کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *