ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در ماهشهر قصد تعطیلی ندارد +سند /مدعی العموم وارد عمل شود

خورنا: پس از گذشت بیش از ۴ ماه از انتخابات ریاست جمهوری ۹۲، ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در ماهشهر قصد تعطیلی ندارد.

به گزارش خورنا از ماهشهر، پس از گذشت بیش از ۴ ماه از انتخابات ریاست جمهوری ۹۲، ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در ماهشهر قصد تعطیلی ندارد. سند این حرف هم بیلبوردهایی است که در سطح شهر ماهشهر با برند ستاد دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر جهت تبریک به استاندار جدید خوزستان نصب شده است.

ظاهرا مردم ماهشهر و دیگر شهرها باید هر از گاهی این بیلبوردهای مشکوک را تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی در سطح شهر به مناسبتهای مختلف ببینند.

sedat ruhani

هنوز هدف و نیت شخص یا اشخاصی که برای این بیلبوردها آن هم با برند ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر هزینه میکنند، مشخص نیست اما بعید است که اهداف پشت این کارهای تبلیغاتی، خیرخواهانه و در راستای منافع عمومی مردم ماهشهر باشد.

به گزارش خورنا، لازم به ذکر است که کلیه اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر حدود ۲ ماه پیش بیانه ای تنظیم کردند و از هرگونه فعالیت این ستاد و مسئول آن پس از آن تاریخ اعلام برائت جستند و از آن پس چیزی به نام ستاد باقی نماند. نه به لحاظ قانونی و نه به لحاظ تیمی !

گزارش های رسیده از مخاطبان و خبرنگاران خورنا از سراسر استان حکایت از آن دارد که این موضوع در دیگر شهرهای استان نیز رواج دارد. این موضوع باعث ایجاد شبهاتی مبنی بر سودجویی، فرصت طلبی و سهم خواهی افراد دخیل در این کار در اذهان عمومی شده است. همچنین طی روزهای گذشته همین عمل در مرکز استان و توسط ستاد مرکزی سابق دکتر روحانی در استان به وقوع پیوسته بود.

انتظار آن میرود تا نماینده های دولت در شهرستان ها و استان و همچنین دادستان ها به عنوان مدعی العموم وارد عمل شوند و جلوی این خلاف آشکار را بگیرند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اصلاحطلب دراین که این فرد یا افراد دنبال منافع شخصی هستند شکی نیست اما طبق گفته اقای روحانی ستادها کنسل شده و چیزی به نام ستاد دکتر روحانی وجود ندارد
  • انصاری به نظر من کار خیلی خوبی انجام می دهند.به هرحال ازیک ستاد فعال و پویا چنین انتظاری هم می رود.آنان باید تا استقرار کامل دولت در شهرستانها پرنشاط ادامه دهند.اگر ستادها خاموش شوند کسانی که هیچ نقشی در انتخابات ایفا نکرده اند و حتی بر خلاف دولت روحانی گام برداشته اند فرصت طلب خوبی خواهند بود.همانگونه که این روزها نیز از این دست تحرکات زیاد می بینیم.نکند خورنا فریب این دام های فرصت طلبان را بخوری و آلت دست عده ای معلوم الحال شوی.
  • حق گو راستی میگم چه باحالن بعضیا .......... مطمئنا اون بچه های بی ادعائی که ستاد ناحیه صنعتی رو راه انداختن الان توی این بیلبورد هیچ نقشی ندارن ولی اینا کین و چی میخان برای همه مشخصه راستی یاد کتاب فارسی دوران ابتدائیم افتادم: این دغل دوستان که میبینی مگسانند گرد شیرینی.........با تشکر از نگاه تیز بینانه شما بابت این خبر