فعالیت تابستانی ۲۵ کانون در مساجد شادگان

خورنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان از فعالیت تابستانی ۲۵ کانون در مساجد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید جنامی صبح امروز در جلسه غنی سازی اوقات فراغت شهرستان شادگان که با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های طرح اوقات فراغت در ۲۵ کانون فرهنگی و هنری مساجد شادگان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت در تابستان و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد فضای شور و نشاط در میان جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شادگان افزود: کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان در ۲۵ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی این شهرستان در حال اجرا هستند.

جنامی ادامه داد: این طرح در رشته‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری شامل قرآن، هنرهای تجسمی، داستان نویسی، خوشنویسی، طراحی و غیره برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شادگان با اشاره به اهداف برگزاری این کلاس‌ها در مساجد برگزاری مستمر و مطلوب برنامه‌های کانون‌ها با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه را از راه‌های موثر برای جذب حداکثری جوانان به مساجد عنوان کرد.

وی ادامه داد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و تعالی بخش فرهنگی در شهرستان است که در این زمینه بیش از پیش نیازمند تعامل و همیاری جوانان هستیم.