برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون کتابخانه ها

خورنا: مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: مصاحبه از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی کتبی از امروز آغاز شده و تا پایان هفت خرداد ادامه دارد.

به گزارش خورنا، به نقل از اداره کل کتابخانه‎های عمومی خوزستان، ابوذر علی‌زاده ضمن اعلام این خبر افزود: ۲۰۵ نفر از پذیرفته شدگان آزمون کتبی نهاد مربوط به استان خوزستان در محل کتابخانه مرکزی استان مصاحبه می‎شوند.

وی تصریح کرد: فقط یک سوم از افراد مصاحبه شونده در نهاد کتابخانه‎های عمومی جذب شده و همکاری می‎کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان افزود: مصاحبه از امروز آغاز شده و تا پایان هفت خرداد ادامه یافته و از کلیه قبول شدگان در مرحله اول آزمون مصاحبه به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه نهاد کتابخانه‎های عمومی همواره سعی در جذب افراد نخبه، متدین و متعهد و با سواد علمی و عملی بالایی دارد ادامه داد: سوالات در حوزه تخصصی کتابداری، روانشناسی و عقیدتی خواهد بود.

علی‌زاده اضافه کرد: افراد منتخب پس از این مرحله، گزینش شده و در صورت احراز امتیاز لازم، به عنوان همکار وارد مجموعه نهاد کتابخانه‎های عمومی می‎شوند.

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خاطرنشان کرد: فقط کتابداران در استان‌ها مصاحبه می‎شوند و محل مصاحبه سایر رشته‎ها در محل پارک شهر تهران است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *