۱۳۰ محله شهر اهواز نیاز به خدمات مضاعف شهرداری دارد

خورنا: استاندار خوزستان گفت: باید برای ۱۳۰ سرای محله شهر اهواز به‌واسطه شهرداری تلاش بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، استاندار خوزستان ظهر امروز در مراسم افتتاح فرهنگسرای فن‌آوری اطلاعات و باشگاه شهروند الکترونیک اهواز اظهار کرد: فعالیت‌های شهرداری روزمره و مقطعی نیست و به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

سیدجعفر حجازی افزود: حضور همه همکاران شهرداری که قبول زحمت کرده و به جلسه آمدند، باعث دلگرمی شهر و شهروندان است.

وی اضافه کرد: کلانشهر اهواز، مرکز استان خوزستان، بعد از تهران جزو مهمترین قطب‌های ایران است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: انتظارات مردم خوزستان و اهواز، انتظارات مردم ایران است، که می‌خواهند شهری زیبا، پیشرفته و مدرن داشته باشند.

*مردم کشورمان به خوزستان علاقه‌مندند

وی ادامه داد: چه مسئولان و چه مهمان‌هایی که در قالب مهمان نوروزی و یا کاروان‌های راهیان نور به اهواز وارد می‌شوند، وقتی شهر را زیبا و کامل‌تر از دفعات پیش مشاهده کننده احساس خوبی پیدا می‌کنند.

حجازی اضافه کرد: مردم جای جای کشورمان از دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به استان خوزستان علاقه بیشتری پیدا کرده‌اند و تعلق خاطری که در ذهنشان ایجاد شده، همیشه پابرجاست.

وی با اشاره به اینکه باید برای ۱۳۰ سرای محله شهر به‌واسطه شهرداری تلاش بیشتری صورت گیرد، گفت: اگر تا چند سال دیگر با همین سرعت کار شود، شاید بتوان سطح شهر را به تعالی رساند و شاهد پیشرفت‌های خوبی بود.

*بودجه شهرداری ارتقا یافته است

استاندار خوزستان همچنین عنوان کرد: بودجه شهرداری اهواز در سال‌های گذشته حدود ۱۷۰ میلیارد تومان بود که متاسفانه با این وجود کارهای عمرانی زیادی در شهر انجام نشد، ولی در دوره مدیریت شهردار فعلی با کاهش هزینه‌ها و ایجاد افزایش درآمد و اخذ حقوق شهرداری به طور کامل همچنین افزایش حدود چهار برابری بودجه شهرداری، در حالی که هزینه جاری ثابت بود، کارهای بسیار و بزرگی صورت گرفت.

وی افزود: البته باید گفت نارسایی‌هایی هم وجود دارد که باید اصلاح شود.

*باید افراد سالم و توانمند و علاقه‌مند برای خدمت انتخاب شوند

حجازی با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا بیان کرد: مردم باید در انتخاب خود دقت کنند، شورای خوب اساس اداره خوب شهر است و نتیجه کار شورای ضعیف و شورایی که منشا اختلاف باشد و در آن خواسته شخصی به خواسته مردم ترجیح داده شود را به آسانی می‌توان در دوره گذشته شورای اسلامی شهر اهواز مشاهده کرد که نتایج و آثار آن مشخص است!

استاندار خوزستان ادامه داد: باید افراد سالم و توانمند و علاقه‌مند برای خدمت انتخاب شوند و کسانی باشند که دنبال حرکت رو به رشد شهر باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، این فرهنگسرا با  انجام فعالیت‌های مختلف در راستای رسیدن به اهداف کلان فرهنگی و هنری، انجام فعالیت‌های مختلف در زمینه گسترش و توسعه فرهنگ اسلامی، جمع‌آوری منابع کتابی و غیر کتابی برای مطالعه و تحقیق و پژوهش در زمینه IT، کاربرد رایانه در زندگی، توانمندسازی و مهارت آموزی ساخته شده است.

فرهنگسرای فن‌آوری اطلاعات و باشگاه شهروند الکترونیک در محدوده منطقه چهار شهرداری اهواز واقع در بزرگراه گلستان قرار دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *