نیروی انتظامی امنیت خرمشهر را با جدیت دنبال کند

خورنا: امام جمعه خرمشهر گفت: از نیروی انتظامی و دادگستری شهرستان خرمشهر انتظار می‌رود موضوع امنیت این شهرستان را با جدیت هر چه بیشتر دنبال کنند.

حجت‌‌الاسلام سیدنبی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه رجب اظهار کرد: ماه رجب، ماه پاک‌سازی انسان است و انسان باید در این ماه با اعمال خود به استقبال مبارک رمضان برود.

وی با اشاره به مسئله امنیت در خرمشهر افزود: خوشبختانه با جلسه‌ای که در خصوص امنیت شهرستان خرمشهر داشتیم به استاندار خوزستان نکاتی را یادآور شدیم و قرار شده تا تدابیری برای حل این مسئله اتخاذ شود.

امام جمعه خرمشهر خاطرنشان کرد: با وجود تمام تلاش‌های نیروی انتظامی و دادگستری این شهرستان، تلاش‌ها کافی نیست و باید عزمی عمومی صورت گیرد که با صحبت‌های انجام شده این موضوع امیدواریم محقق می‌شود.

*با موج گرانی‌های افسار گسیخته برخورد شود

وی در خصوص موضوع گرانی‌های افسار گسیخته اخیر اظهار کرد: متاسفانه قیمت اجناس ساعت به ساعت و گاه کمتر از ساعت افزایش می‌یابد و این موضوع بسیار نگران کننده است.

موسوی با بیان اینکه نباید مسئله اقتصاد را رها کرد، گفت: نباید همانند مسئولانی که با شعار کمک به قشر کم درآمد، بر سر کار می‌آیند و در اصل اقتصاد را ویران می‌کنند عمل کرد.

امام جمعه خرمشهر در پایان گفت: وعده‌های برخورد با مفسدان اقتصادی و کمک به اقشار کم درآمد جامعه کجاست؟ باید با موج گرانی‌های افسار گسیخته برخورد و راه‌حلی برای آن اتخاذ شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *