سرپرست تیم بسکتبال مهرام: حق ما را ندهند ادامه نمی‌دهیم

خورنا: حمیدرضا صمدزاده با انتقاد از ناظر و داور فینال لیگ برتر بسکتبال ادعا کرد که حق باشگاه مهرام پایمال شده است.

سرپرست تیم بسکتبال مهرام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با انتقاد از عملکرد ناظر و داور فینال دوم لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: باشگاه مهرام صددرصد به وضعیت مسابقه فینال اعتراض دارد. ناظر بازی خوب عمل نکرد و متاسفانه تنها کدخدامنشانه در اندیشه حل مشکلات بود. در این مسابقه بر خلاف آنچه باشگاه پتروشیمی تعهد داده بود تماشاگران زیادی به سالن آمده بودند و مسئولان برگزاری نیز در پاسخ به اعتراض ما گفتند که استاندار از آن‌ها خواهش کرده است. مگر با خواهش استاندار می‌توان سرمایه‌گذاری یک باشگاه را زیر سوال برد؟

صمدزاده ادامه داد: تیم من در این مسابقه زحمت کشید اما حقش را خوردند. همان طور که باید بازی نخست با نتیجه ۲۰ بر صفر به سود ما به پایان می‌رسید در این دیدار نیز به دلیل عدم جلوگیری از ایجاد حاشیه باید مهرام برنده بازی می‌شد اما متاسفانه تیمی که ارتباطات بیشتری با فدراسیون دارد به هرچه می‌خواهد می‌رسد. خدا را شکر این وضعیت نشان می‌دهد که مهرام به فدراسیون وصل نیست و بر خلاف تمام صحبت‌ها حقش نیز نادیده گرفته می‌شود. متاسفانه در این بازی آقای نوربخش کدخدامنشانه مشکلات را حل کرد که به ضرر مهرام بود.

وی با اشاره به ورود تماشاگران و بازیکنان تیم پتروشیمی به سالن به ایسنا گفت: هنوز بازی تمام نشده بود که بازیکنان نیمکت پتروشیمی و تماشاگران وارد زمین شدند و خوشحالی کردند. طبق قانون، این حرکت خطای فنی و مالکیت دارد. چرا داور مسابقه این تصمیم را نگرفت؟ آن‌ها از جمعیت ترسیدند که شاید اتفاقی برایشان بیفتد؟ واقعا برای این وضعیت متاسفم. همیشه سعی باشگاه مهرام تعامل با فدراسیون بوده اما کاسه صبر ما نیز لبریز شده است. ما از برخی خبرنگاران نیز که در سالن بودند و حاشیه‌ها را به خوبی گزارش ندادند گله‌مندیم. آن‌ها نیز باید انچه می‌دیدند را می‌نوشتند.

صمدزاده ادامه داد: زمانی که ترقه به زمین پرتاب شد به آقای کرمانشاهی رییس کمیته انضباطی فدراسیون گفتم این اتفاق خلاف تعهد باشگاه پتروشیمی است اما او در پاسخ گفت که تمام این‌ها را در گزارشش می‌نویسد. گزارش‌های او و آقای نوربخش چه فایده‌ای دارد؟ مگر قرار نبود ۷۰۰ تماشاگر به سالن بیاید؟ پس چرا سالن اندیشه مملو از جمعیت بود؟ مگر آقای مشحون در شبکه ۳ سیما اعلام نکرد تنها یک سری از مدیران پتروشیمی برای دیدن این بازی به سالن می‌آیند، پس چه شد که نزدیک به ۱۴۰۰ تماشاگر در سالن حضور داشتند؟ زمانی که بر خلاف قانون به جای اینکه بازی نخست را ۲۰ بر صفر به نفع ما اعلام کنند اما این اتفاق نیفتاد، در بازی دوم نیز این شرایط تکرار می‌شود.

سرپرست مهرام با بیان این مطلب که همیشه ملاحظه کاری می‌شود بیان کرد: چرا همه چیز با ملاحظه‌کاری انجام می‌شود؟ این مسائل نیز حدی دارد. ناظر بازی تصمیم درست نگرفته و حق باشگاه مهرام پایمال شده است. اگر فدراسیون پاسخ اعتراض ما و حق پایمال شده باشگاه مهرام را داد که ما نیز همانند همیشه برای بسکتبال تلاش می‌کنیم اما اگر این اتفاق نیفتاد احتمال دارد مهرام در ادامه رقابت‌ها شرکت نکند. نباید با این اتفاق‌ها سرمایه گذاری و تلاش یک باشگاه نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: بازیکنان من نشان دادند که هر وقت بخواهند می‌توانند هر حریفی را از پیش رو بردارند. متاسفانه در مسابقه دوم با اشتباه‌هایی که از پشت پرده نشات می‌گرفت شکست خوردیم. پتروشیمی تیم خوب و قدرتمندی است و نیازی به ارتباط ندارد. قانون به درستی انجام نشد و ما شکست خوردیم. باشگاه مهرام ۵ روز است که در ماهشهر به سر می‌برد، چه کسی می‌خواهد این ضرر و زیان را جبران کند؟ یک روز داوران نمی‌رسند و یک روز تماشاگران حریف حاشیه‌ ایجاد می‌کنند. مهدی کامرانی در مسابقه نخست یک نیمه با شرایط روحی و روانی نامناسب بازی کرد. مهرام که تماشاگری به ماهشهر نبرده بود، پس تمام این اتفاق‌ها از طرف تماشاگران باشگاه پتروشیمی است. مگر قرار نبود کنترل شوند؟ پس چرا دوباره شاهد پرتاب ترقه بودیم؟

صمدزاده با انتقاد از حسن نوربخش به ایسنا گفت: زمانی که دیدیم سالن مسابقه مملو از جمعیت است به آقای نوربخش اعتراض کردیم و گفتیم خلاف تعهد باشگاه پتروشیمی است. او در پاسخ به ما گفت که استاندار از او خواهش کرده است. یعنی چه؟ در تهران تا تماشاگران ما حرفی می‌زنند مسئولان بلندگو به دست می‌گیرند و تذکر می‌دهند اما اینجا ترقه هم که پرتاب می‌کنند، کسی چیزی نمی‌گوید. واقعا متاسفم. به عنوان سرپرست تیم مهرام به بازیکنانم افتخار می‌کنم چرا که سربلند هستند.

به گزارش ایسنا تیم بسکتبال مهرام در دومین فینال لیگ برتر با نتیجه ۹۶ بر ۹۳ برابر پتروشیمی تن به شکست داد که در ثانیه‌های پایانی حواشی‌ای در این بازی اتفاق افتاد که مسئولان مدافع عنوان قهرمانی به آن اعتراض دارند.

فینال سوم لیگ برتر بسکتبال ۲۳ اسفند در تهران برگزار می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *