۶۲۰ متخلف صنفی شادگان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان گفت: ۶۲۰ متخلف صنفی این شهرستان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

عبدالجلیل خباری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون و در راستای جلوگیری از تخلفات در بین اصناف در مجموع ۶۲۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شده است.

وی افزود: در طول امسال بیش از ۷ هزار و ۳۴۰ واحد صنفی توسط بازرسان این اداره و واحد نظارت و بازرسی اصناف ا بازرسی شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان ادامه داد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۲۵۹ مورد گزارش تلفنی و ۴۴ گزارش کتبی از سوی شهروندان شادگانی دریافت و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

خباری تصریح کرد: گزارشات و شکوائیه‌های شهروندان در اسرع وقت پیگیری و با واحدهای صنفی متخلف برخورد می‌شود.

وی در ادامه از برپایی نمایشگاه بهاره در نیمه دوم اسفندماه نیز خبر داد و اضافه کرد: نمایشگاه بهاره شادگان در محل پارک شهربازی این شهرستان برگزار شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان خاطرنشان‌ کرد: در این نمایشگاه انواع کیف، کفش، خشکبار، آجیل و انواع مواد پروتئینی و برنج برای خرید شهروندان عرضه شده است.

خباری افزود: این نمایشگاه در راستای کمک به مردم برای خرید کالاهای مایحتاج شب عید و تنظیم بازار و با قیمت مناسب برگزار شده است.

وی گفت: کنترل بازار و جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو از اهداف برپایی نمایشگاه بهاره است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان در پایان گفت: از شهروندان می‌خواهیم تا هرگونه تخلف احتمالی در سطح بازار را با تلفن ۱۲۴ گزارش نمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *