برگزاری یادواره ۸۵ شهید بخش جایزان امیدیه

خورنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیدیه از برگزاری یادواره ۸۵ شهید بخش جایزان این شهرستان خبر داد.

فرهاد بابلی‌شعار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: به منظور تجلیل از مقام شهیدان والامقام، یادواره ۶۵ شهید بخش جایزان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این یادواره در فضایی آکنده از عطر و بوی شهادت روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه ساعت ۱۵ با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

*مداحی حاج رضا نبوی

این رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در یادواره ۸۵ شهید بخش جایزان شهرستان امیدیه سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و یادگار سال‌های حماسه و ایثار سخنرانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در این یادواره حاج رضا نبوی از مرثیه‌سرایان و مداحان خوزستانی با نوای دلنشین خود به محفل شهدا معنویت می‌بخشد و حاج ابراهیم ثنایی نیز به قرائت اشعار حماسی خود می‌پردازد.

*میعادگاه حرم مطهر امامزاده ابراهیم (ع)

بابلی‌شعار با بیان اینکه محمدصادق بهمئی از بسیجیان منطقه مجری یادواره ۸۵ شهید بخش جایزان شهرستان امیدیه است، خاطرنشان کرد: این یادواره در حرم مطهر و منور امامزاده ابراهیم (ع) بخش جایزان برگزار خواهد شد.

وی در پایان از همه اقشار مختلف بویژه خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران، بسیجیان و جوانان سلحشور استان خوزستان خواست به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده‌های معظم آنان در این یادواره شرکت کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *