علوفه مورد نیاز عشایر خوزستان تامین شد

خورنا_ مدیر کل امور عشایر استان خوزستان گفت: ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات برای تامین علوفه مورد نیاز عشایر استان خوزستان اختصاص یافته است.

سید هدایت اله موسوی اظهار کرد: یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل تسهیلات تامین چرخه گوشت قرمز تامین و در اختیار عشایر استان خوزستان قرار گرفته است.

وی با بیان این که میزان نهایی تسهیلات طرح تامین چرخه گوشت قرمز عشایر استان خوزستان ۵ میلیارد تومان است، گفت: برای جذب تمام تسهیلات مورد نیاز عشایر تلاش و برنامه ریزی شده است.

موسوی با بیان این که ۱۹ میلیارد تومان اعتبار برای تامین علوفه عشایر استان خوزستان اختصاص یافته است، ادامه داد: ۵ میلیارد تومان از تسهیلات تامین علوفه در اختیار عشایر استان خوزستان قرار گرفته است.

مدیر کل امور عشایر استان خوزستان ادامه داد: وی افزود: این تسهیلات از محل بند(ب) صندوق توسعه ملی جذب و با هدف تامین نیازهای عشایر استان خوزستان در اختیار آن ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت هنرستان کشاورزی در استان خوزستان، افزود: این هنرستان با پیگیری مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی دزفول وابسته به سازمان جهاد کشاورزی خوزستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی خاطر نشان کرد: عشایر بازمانده از تحصیل و از پایه یازدهم در رشته‌های امور زراعی، امور دامی و ماشین‌آلات کشاورزی در این هنرستان به تحصیل پرداخته و هزینه‌های خوابگاه و تسهیلات این دانش‌آموزان عشایری بر عهده سازمان امور عشایر کشور و مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی است .

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *