حضور معاون سیاسی ، اجتماعی استانداری خوزستان در جلسه ستاد انتخابات شوشتر

خورنا - شوشتر، رضا نجاتی روز پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات شوشتر افزود : با توجه به بررسی که از ستاد برگزاری انتخابات شوشتر انجام شد ؛ خوشبختانه روند برگزاری فرآیندها در این شهرستان مثبت ارزیابی شده و تمهیدات لازم در این شهرستان به همت فرماندار ، هیات اجرایی ، نظارت و شورای تامین برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده است .

وی افزود : همه ناظران ، مجریان و داوطلبان موظف به اجرای قانون هستند و بی شک اگر انتخابات سالم برگزار شود ، رقابت سالم و مشارکت حداکثری فراهم می شود .

فرماندار شوشتر نیز در این نشست بیان کرد : در انتخاب معتمدین برای تشکیل هیات اجرایی از اقوام مختلف شهرستان با رعایت ترکیب جمعیتی دعوت به عمل آمد و علاوه بر افراد باتجربه ، جوان ترها هم به هیات اجرایی راه یافتند .

وی افزود : حدود ۲۰۰ نفر در انتخابات شورای شهر و بیش از ۸۶۹ نفر در انتخابات شورای اسلامی این دوره در شهرستان شوشتر ثبت نام کردند که کمتر از ۱۴ درصد از داوطلبان در شورای اسلامی شهر رد صلاحیت شدند .

فرماندار شوشتر گفت : امسال خوشبختانه در همه روستاها داوطلب به حد نصاب رسیده و هیچ روستایی بدون شورا نخواهد بود و تعداد ثبت نامی ها نسبت به دوره قبل بیش از هشت درصد افزایش یافته است.

خبرنگار : محسن علیخانی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *