رئیس آتش نشانی اهواز خبر داد:

ﻧﺠﺎﺕ ۵ شهروند اهوازی ﺍﺯ ﻣﯿﺎﻥ ﺷﻌﻠﻪ ﻫﺎﯼ ﺁﺗﺶ یک مجتمع مسکونی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان شمشیری نبش ادهم و نجات جان پنج شهروند توسط آتش نشانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا ابراهیم قنبری ضمن اعلام این خبر توضیح داد: مقارن ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه امروز چهارشنبه ۲۷ آذرماه با تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵، وقوع آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان شمشیری نبش ادهم اطلاع رسانی شد.

وی در ادامه اظهار کرد: بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی، هشت دستگاه خودرو امداد و نجات و اطفا حریق را با امکانات و تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام کرد.

قنبری گفت: آتش سوزی از طبقه اول مجتمع مسکونی چهار طبقه شروع شد و شعله های حریق به سرعت در حال گسترش به سایر واحدهای مسکونی بود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان به محض ورود به محل حادثه با تجهیز خود به دستگاههای تنفسی، شعله های حریق را مهار و از گسترش آن به سایر واحد های همجوار جلوگیری کردند و سپس جان پنج نفر از ساکنین مجتمع گرفتار در میان دود و شعله های آتش را نجات دادند.

قنبری با اشاره به اینکه در حین نجات شهروندان یک نفر از آتش نشانان مصدوم شد افزود: افراد نجات یافته که دچار تنگی نفس ناشی از دود گرفتگی شده بودند به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: علت آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.