با صنوف مزاحم برخورد خواهد شد

خورنا/فرشیدفرجی- به گزارش خبرنگارخبرگزاری خورناجلسه ستاد ساماندهی معضلات شهری با حضور شهردار، روسای برخی از ادارات و نماینده فرماندار در محل شهرداری رامهرمز برگزار شد.

در این جلسه ابتدا شهردار رامهرمز در رابطه صنوف مزاحم در سطح شهر و عمده‌فروشان سبزی و احشام سرگردان توضیحاتی ارائه داد و خواستار برخورد جدی با صنوف مزاح در سطح شهر شد.

حسین صفری ادامه داد: باید جایگزین جابجایی و انتقال برخی از صنوف مزاحم ابتدا تأمین و سپس با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده به بیرون از شهر منتقل شوند.

در ادامه این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر رامهرمز نیز گفت: برای عمده‌فروشان سبزی و شستن سبزی‌ها محلی در نظر گرفته‌شده که به‌زودی آماده‌سازی خواهد شد.

بهمنی همچنین گفت: طرح تفضیلی شهر مراحل آخر خود را طی می‌کند، لذا اداراتی که می‌توانند برای تأمین زیرساخت‌های شهری با شهرداری همکاری کنند محل‌های موردنظر را به شهرداری معرفی تا در کمیسیون ماده ۵ تغییر کاربری داده شود.

در این جلسه پس از بحث و بررسی مقرر شد کارگروهی متشکل از شهرداری، مرکز بهداشت، اماکن نیروی انتظامی، محیط‌زیست و اتاق اصناف نسبت به شناسایی مراکز جمع‌آوری ضایعات در سطح شهر اقدام کنند و با صنوف مزاحم در پیاده‌روها نیز برخورد جدی شود.

همچنین مقرر شد توسط اداره منابع طبیعی مکانی برای پسماندها و زباله‌های شهری مشخص شود تا شهرداری بتواند با جانمایی و ارائه نقشه مشکل پسماند شهر را نیز حل کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *