افزایش ۳۰ درصدی محصولات پتروشیمی / حمایت گمرکات از تولید و صادرات محصولات پتروشیمی

خورنا|باقر گل فر: علیرضا توکل فرد رئیس گمرک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: ا۳۰ درصد محصولات پتروشیمی در سال جاری افزایش یافت.

وی افزود: با دستور وزیر اقتصاد و براساس دستورالعمل جدید رئیس کل گمرک ایران برای حمایت از تولید و صادرات ، گمرکات از تمامی ظرفیت های خود برای حمایت از تولید و صادرات استفاده می کنند.

علیرضا توکل فرد با بیان این مطلب افزود: ابلاغیه جدید ورود موقت که به تازگی به گمرکات ابلاغ شده است . این امکان را به گمرکات اجرایی می دهدکه با اختیارات تفویض شده از مرکز به گرمرکات استان ها به طور مستقل اجازه ورود موقت مواد اولیه را به واحد های تولیدی بدهند تا بدوت پرداخت حقوق ورودی محصولات نهایی تولید را به بازارهای هدف صادر کنند.

رئیس گمرک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ادامه افزود:با الکترونیکی شدن صادرات در حال حاضر مدت زمان ترخیص کالای واحدهای پتروشیمی برای صادرات در این منطقه در عرض چند دقیقه انجام می شود.

توکل فرد در پایان گفت: اقدامات گمرک در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و تسهیل صادرات در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سطح رضایتمندی واحدهای تولیدی را افزایش داده و شرایط را برای افزایش صادرات و احدهای پتروشیمی فراهم نموده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *