رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر:

تبه سبز ورودی بندرماهشهر با همت کارکنان شهرداری با کمترین مبلغ ممکن اجرا شد

ناصرفیصلی زاده در گفتگو با خورنا یکی از اولویت های شورای اسلامی شهر و شهرداری بندرماهشهر را ساماندهی ورودیهای شهر دانست و با توبه به اینکه  ورودی شهر از سمت بندرامام (ره) در کنار جاده ترانزیتی یکی از مسیرهای پرتردد شهر است، افزود: همانطوریکه همشهریان عزیز نیز شاهد بودند این محل به مرکز و کانون تخلیه نخاله های ساختمانی تبدیل شده بود و چهره ورودی شهر را کاملا مخدوش کرده بود.

وی در همین رابطه ادامه داد : به همین منظور با توجه به تاکیدات ستاد تسهیلات نوروزی مبنی بر ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر بطور ضربتی و درکوتاهترین زمان ممکن کار ساماندهی و احداث این تپه آغاز شد .

رییس شورای اسلامی شهر بابیان اینکه فرصت کمی تا پایان سال باقی مانده بود و باید کار ایجاد تپه تا قبل از ورود میهمانان نوروزی به اتمام می رسید افزود: کارکنان خدوم شهرداری در یک اقدام ضربتی با استفاده از امکانات و تجهیزات شهرداری و ماشین آلات امانی و مصالح موجود توانستند در کوتاهترین زمان ممکن این تپه زیبا را اجرا کنند.

وی بر ضرورت صرفه جویی و استفاده از امکانات شهرداری در پروژه های پیش روی نیز تاکید کرد و اظهار کرد: صرفه جویی و استفاده بهینه از امکانات موجود رویکرد جدید شورای شهر است که از این پس در شهرداری پیگیری و اجرایی می شود.

فیصلی زاده بابیان اینکه متاسفانه برخی از دوستان بدلیل نداشتن اطلاعات کافی ، بعضا آماری وارقامی را در اجرای پروه های شهرداری انتشار می دهند که اصلا واقعیت ندارد، تصریح کرد: برخی از دوستان مبالغ بالایی را برای احداث این تپه در فضای محازی منتشرکرده اند که به هیچ وجه حقیقت ندارد وکذب محض است.

وی با بیان اینکه فقط مبلغ ۳۷۰ میلیون تومان صرف ایجاد تپه سبز شده خاطرنشان کرد: اگر همین پروژه از طریق مناقصه و پیمانکار انجام می گرفت با بررسی های بعمل آمده بیش از ۱میلیارد و۶۵۰ میلیون تومان هزینه در بر داشت که قطعا از نظر زمانی هم بیشتر طول میکشید.

وی از قضاوت های برخی از دوستان در فضای مجازی انتقاد کرد وافزود، بنده وسایر همکارانم درشورای اسلامی شهر نقدهای منصفانه را می پذیریم و اعتقاد داریم انتقادات سازنده راهگشای حل خیلی از مشکلات شهری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *