توجه به تسهیل سرمایه گذاری در اندیمشک جدی گرفته شود

به گزارش خورنا، ظهر امروز نشست بررسی مسائل و نیازهای شهرستان اندیمشک با حضور جمعی از مسئولان محلی در محب فرمانداری اندیمشک برگزار شد.

فریدون حسنوند در نشست بررسی مسائل و نیازهای شهرستان اندیمشک اظهار داشت: توجه به توسعه اندیمشک و تامین نیازهای شهروندان نیازمند توجه ویژه مسئولان و برنامه ریزی مناسب است و با حرکت در مسیر قانون و برنامه، می توان سرعت پیشرفت شهرستان را گسترش داد.

وی افزود: امروز و با پیگیری های صورت گرفته، اقدامات و طرح های عمرانی گسترده ای در زمینه اشتغال و اقتصاد شهرستان طراحی و عملیات اجرایی آن ها آغاز شده است و به زودی با بهره برداری از آن ها شاهد پیشرفت و آبادانی شهرستان و توسعه اندیمشک در عرصه های مختلف خواهیم بود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اندیمشک نیازمند توجه است و باید تمام مسئولان خدمت به شهروندان را اولویت نخست خود تعیین و تنها در مسیر تامین رضایت شهروندان اقدام کنند تا اندیمشک توسعه یابد و محرومیت های شهرستان کاهش یابد.

حسنوند با اشاره به نقش اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس و ظرفیت های موجود در شهرستان، بیان کرد: زمینه برای توسعه اندیمشک و تامین نیازهای شهروندان، این شهر مقاوم و افتخار، بیش از گذشته فراهم است و همه ما باید بیش از گذشته و با سعی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و جذب اعتبارات استانی و ملی و تسهیل سرمایه گذاری به دنبال عمران و آبادانی اندیمشک و تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *