واقعه غدیرخم در بهبهان بازسازی می‌شود

خورنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان از بازسازی واقعه غدیرخم با حضور ۳۵۰ بازیگر در این شهرستان خبر داد.

محمدطلا مظلومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: غدیرخم سند آشکار ولایت و امامت، فرقان حق و باطل و شناسنامه عقیدتی شیعیان بوده و این روز بهترین دلیل بر تعیین رهبری الهی برای جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: مهمترین دغدغه پیامبر(ص) نصب رهبری الهی امامان معصوم بعد از خود بود که به دستور خداوند در غدیرخم با حضور تعداد کثیری از مسلمانان، امام علی(ع) را به رهبری مسلمانان معرفی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با بیان اینکه ابتدایی‌ترین نیاز هر جامعه‌ای نهاد رهبری است، خاطرنشان کرد: با وجود رهبران الهی است که بیت‌المال عادلانه تقسیم شده و جلوی تجاوز، ظلم، ستم و غارت مسلمانان گرفته می‌شود.

وی در ادامه از بازسازی واقعه غدیرخم با حضور ۳۵۰ بازیگر در بهبهان خبر داد و گفت: با توجه به تجربیات کسب شده از برگزاری برنامه‌های بزرگ ستاره صبح و مردان آسمانی، گروهی بومی و بهبهانی آخرین حج پیامبر اسلام(ص) و واقعه غدیر را به صورت زنده و میدانی در این شهرستان بازسازی کرده و اجرا می‌کنند.

مظلومی افزود: این نمایش از سیزدهم آبان به مدت سه شب در انتهای بلوار سردار شهید علی‌مؤمن طیبی، جنب سایت تعاونی مسکن مهر بهبهان اجرا می‌شود.

وی در پایان ظرفیت محل اجرای این نمایش بزرگ میدانی را بالغ بر ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: بلیط این اجرا برای عموم رایگان بوده و علاقمندان می‌توانند آن را از مساجد، پایگاه‌های مقاومت و ادارات، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های مختلف تهیه کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *