بازار ماهی و میگو در هندیجان راه‌اندازی می‌شود

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان گفت: با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیون تومان، بازار ماهی و میگو در هندیجان شمالی راه‌اندازی می‌شود.

سیف‌الله قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: از جمله برنامه‌های اصلی شورای اسلامی شهر هندیجان احداث بازار ماهی و میگو با برخورداری از ۳۰ مغازه است.

وی افزود: پیمانکار بازارچه مذکور انتخاب شده و هم‌اکنون در حال انجام عملیات اجرایی و ساخت آن بوده که با جدیت هر چه تمام کار را دنبال می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان خاطرنشان کرد: اعتبار اختصاص داده شده به این پروژه ۵۰۰ میلیون تومان از محل درآمدهای جاری شهرداری شهرستان است.

وی با اشاره به فرصت اشتغالزایی در رابطه با این پروژه اضافه کرد: با ساخت و راه‌اندازی این بازارچه برای بیش از ۶۰ نفر اشتغال مستقیم و ۱۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

قنواتی همچنین عنوان کرد: این بازارچه در هندیجان شمالی در حال احداث بوده و امید است با تمهیدات انجام شده تا پایان سال به پایان برسد و افتتاح شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار در این منطقه خاطرنشان کرد: بازار میوه و تره‌بار نیز در هندیجان شمالی با اعتباری افزون بر یک‌میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به‌کار خود پایان داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان اضافه کرد: این بازار نیز ۱۰۰ مغاز را در خود جای داده و بسیار شیک و در خور شأن طراحی و ساخته شده است.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان است، اظهار کرد: شهرستان هندیجان و مردم این منطقه مستحق خدمات بیشتری هستند که شورا و شهرداری به‌واسطه درآمدهای بسیار کم قادر به تأمین آن نیستند، در این راستا از مسئولان استانی انتظار کمک و حمایت بیشتری می‌رود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *