جابه‌جایی ۱۳۰ هزار مسافر از فرودگاه بین‌المللی آبادان

خورنا: مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادانگفت: در شش ماهه نخست سال جاری، افزون بر ۱۲۶ هزار و ۲۵۴ مسافر توسط پروازهای این فرودگاه جابه‌جا شدند.

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری، افزون بر ۱۲۶ هزار و ۲۵۴ مسافر توسط پروازهای این فرودگاه جابه‌جا شده است.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به مسافران پروازی این فرودگاه است، افزود: از این تعداد ۶۳ هزار و ۶۷۵ نفر مسافر ورودی، ۶۲ هزار و ۵۷۹ نفر مسافر خروجی و ۶۹۵ نفر از آنها مسافر خارجی بوده‌ا‌ند.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان در ادامه تصریح کرد: از تعداد نامبرده، ۱۲۶ هزار و ۲۵۴ نفر مسافر با یک‌هزار و ۱۱۲ پرواز وارد آبادان شده و یا این شهر را به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، خارک و دبی ترک کرده‌اند.

وی همچنین عنوان کرد: میزان بار جا به جا شده ورودی و خروجی در این نیمه از سال، رقم یک‌هزار و ۶۱ تن بوده و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده تا پایان سال ارتقا یابد.

* نصب چراغ بیکن در برج مراقبت به اتمام رسید

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به پایان یافتن عملیات نصب چراغ بیکن جدید در این فرودگاه بین‌المللی اشاره کرد و گفت: این عملیات در برج مراقبت پرواز فرودگاه به اتمام رسیده است.

وی افزود: به جهت افزایش ضریب ایمنی و ارتقای سطح امنیت پروازها در ساعات شب و در شرایط دید کم و به‌دلیل فرسودگی چراغ قدیمی، تعویض چراغ بیکن برج مراقبت پرواز انجام شد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان ضمن پیگیری و تشکر از همکاری اداره کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی در انجام این پروژه اضافه کرد: همه مراحل نصب و عملیاتی کردن چراغ بیکن توسط کارشناسان واحد فنی فرودگاه آبادان انجام و به پایان رسیده است.

وی همچنین در پایان عنوان کرد: نصب چراغ بیکن از الزامات و استانداردهای ایکائو بوده و از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور تهیه شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *