سرپرست آبفا منطقه بندر ماهشهر: مشکلی در خصوص توزیع آب در بندر ماهشهر وجود ندارد

سرپرست آبفا منطقه بندر ماهشهر گفت: مشکلی در خصوص توزیع آب در بندر ماهشهر وجود ندارد اما در ساعات پیک مصرف با کمبود آب و افت فشار روبه رو می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری خورنا، سرپرست آبفا بندر ماهشهر در خصوص کمبود آب در این شهرستان گفت: اقلیم شهرستان بندر ماهشهر گرم و مرطوب است و در بعضی روزها، گرد و غبار هم شهرستان را فرا می‌گیرد که موجب افزایش مصرف آب می‌شود در نتیجه، سرانه مصرف ما از شهرهای مناطق سردسیر بیشتر می‌شود.

آقایی ادامه داد: میزان آورد آب به شهرستان بندر ماهشهر ثابت است و روزانه حداکثر ۹۰ هزار متر مکعب آب به بندر ماهشهر می‌رسد که این میزان باید بین تمام مناطق و شهرک‌های حاشیه شهرستان توزیع شود.

وی بیان کرد: با توجه به این موارد، در ساعات پیک مصرف مثل ساعت ۱۹ تا ۲۲ که بیشترین حجم مصرف آب اتفاق می‌افتد، با کمبود آب در شهرستان روبه‌رو می‌شویم و در برخی از مناطق افت فشار رخ می‌دهد.

آقایی در خصوص پروژه‌های در حال اقدام افزود: یکی از مهمترین طرح های شهرستان بندر ماهشهر اصلاح و توسعه خطوط و شبکه فاضلاب به ارزش سه هزار میلیارد ریال است که با پیگیری نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی و از محل آیین نامه اجرایی ماده ۵۶ در دست اقدام است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *