عدم ارسال آمبولانس در مسابقات ورزشی ناشی از منع قانونی، ناهماهنگی وترافیک کاری آمبولانس‌ها بود

ما با بازیکنان بومی به مصاف تیم‌هایی می‌رویم که چندصد میلیون هزینه کرده و بازیکنانشان از شهرهای دیگر است.

به گزارش خبرگزاری خورنا نشست مدیریت شبکه بهداشت و درمان رامهرمز با سرمربی و مربیان فرهنگ شهردارى رامهرمز برگزار شد.

در این جلسه دکتر بهرام عزتی ضمن گرامیداشت یاد مرحوم دکتر بناءبهبهانی از حامیان اصلی تیم فرهنگ، با دلجویی و عذرخواهی از کادر فنی، مربی و بازیکنان تیم محبوب فرهنگ بابت فشار عصبی وارد شده به تیم و فراهم نشدن آمبولانس در بازی گذشته که ناشی از منع قانونی، ناهماهنگی و ترافیک کاری آمبولانس‌ها در آن موقعیت زمانی بود، قول مساعد داد که در مسابقات آتی تیم فرهنگ در لیگ دسته سوم به میزبانی این تیم، در صورت فراهم نشدن امکان ارسال آمبولانس‌های این مرکز با هزینه شخصی آمبولانس در خدمت تیم فرهنگ قرار دهد.

دکتر عزتی همچنین مبلغی را جهت تامین هزینه‌ی اسکان این تیم در بازی بعد از حساب شخصی اش درنظر گرفته و بلافاصله به حساب مرتبط با باشگاه واریز نمود.

احمد زنگنه نژاد مربی تیم فرهنگ ضمن عذرخواهی بابت مصاحبه‌اش گفت: متاسفانه تیم فرهنگ مشکلات مالی زیادی دارد و زمانی که باید از تیم حمایت شود شاهد کم توجهی می‌شویم درصورتی که ما با بازیکنان بومی به مصاف تیم‌هایی می‌رویم که چندصد میلیون هزینه کرده و بازیکنانشان از شهرهای دیگر است.

جا دارد از سایر مسئولین شهرستان تقاضا کنیم صمیمانه به کمک تیم فرهنگ شهرداری رامهرمز بیایند و این تیم را برای صعود به مراحل بالاتر یاری کنند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *