تکذیب ادعاهای علی کارونی در شبکه سیما توسط خانواده سردار شهید علی هاشمی

خانواده سردار شهید علی هاشمی در واکنش به اظهارات علی کارونی خواننده عرب در صدا و سیمای ملی و حواشی پس از آن، بیانیه ای صادر کردند. متن بیانیه به این‌ شرح است:

اینجانب محمد حسین هاشمی فرزند سردار سرلشکر شهید علی هاشمی از طرف خانواده شهید والامقام اعلام میداریم که ابوی اینجانب از همان ابتدا از جامعه متدین و انقلابی عرب خوزستان بوده و به این مهم افتخار میکنیم.

متاسفانه عده ای بی اطلاع در روزهای اخیر در شبکه های سیما موضوعاتی در خصوص این شهید مطرح کرده اند که این مسله از سوی خانواده و همرزمان آن شهید بزرگوار تکذیب و عدم صحت آن اعلام می شود.

پدر اینجانب در جنگ با افتخار چفیه عربی و رایج در استان خوزستان را بر گردن می انداخت و به آن افتخار می کرد. لذا به آن دسته از محبان این شهید ولایت مدار خوزستانی اعلام می داریم اطلاعات صحیح و دقیق از این شهید را نشر دهند و در صورت عدم آگاهی با اینجانب یا موسسه هماهنگ بفرمایند .

شهید علی هاشمی افتخار جامعه ایثارگر و جامعه عرب ولایت مدار خوزستان میباشد و مقام معظم رهبری در این خصوص نظرات صائب خود را اعلام نموده اند. / والسلام فرزند و بیت شهید هاشمی ۳۱ خرداد ۱۳۹۸