دستگیری ۲ شرور در رامهرمز

فرشیدفرجی-خورنا-دادستان رامهرمز از دستگیری ۲ شرور دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خورنا، علیرضا قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار رامپرس در رامهرمز اظهار کرد: دو فرد شرور که یکی از آنها حدود ۱۰ سال سابقه حبس داشته و دیگری هم سابقه شرارت‌های مختلفی را دارد، دستگیر شدند.
وی ادامه داد: یکی از آنها با اسلحه گرم و جنگی اقدام به تهدید و اخاذی از تعدادی از همشهریان کرده بود و فردی بسیار خطرناک است به‌نحوی‌ که بالای درب منزلش سنگر ساخته و خود را آماده درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی کرده بود.
دادستان رامهرمز تصریح کرد: این شخص با دستور مرجع قضایی و هماهنگی با مرجع انتظامی دستگیر شد و در حال حاضر در بازداشت موقت به سر می‌برد و تحقیقات از این فرد شرور برای کشف سلاح‌های جنگی ادامه دارد.
وی افزود: در تلاش هستیم تا سایر افراد شرور در این شهرستان را شناسایی و برخورد قاطع با آنها داشته باشیم.
قاسمی نژاد تأکید کرد: به‌عنوان مدعی‌العموم و دادستان این شهرستان به‌ هیچ‌ وجه اجازه نخواهم داد کسی امنیت مردم این شهرستان را به خط بیندازد.
این مرجع قضایی یادآور شد: همه اخلال‌گران در نظم و امنیت شهرستان و کسانی که رفتار مخاطره‌آمیز دارند بدانند که با برخورد قاطع و در چارچوب قانون مراجع قضایی و انتظامی مواجه خواهند شد.
دادستان رامهرمز در پایان گفت: توصیه‌ام به مردم این است اگر افرادی را می‌شناسند که باعث اخلال در نظم شهرستان می‌شوند و یا به‌نوعی شرور و یا از اراذل‌ و اوباش هستند، گزارش این‌گونه افراد را به مراجع انتظامی یا به دادسرا اعلام کنند و مطمئن باشند با آنها برخورد قاطعی را خواهیم داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *