جلسه شورا هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مسجدسلیمان برگزار شد

میثاق حاجتی / خورنا:جلسه شورا هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در حضور دبیر هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در مسجدسلیمان برگزار شد.

phpthumb

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از خبرگزاری امید ،این جلسه با حضور با دکتر لامی زاده دبیر هماهنگی شورا مواد مخدر استان خوزستان،مدیران واعضا شورا مواد مخدر شهرستان مسجدسلیمان در فرمانداری این شهرستان یرگزار شد.

فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با ما اظهار داشت:هدف ما از تشکیل این جلسه گرفتن و ارائه عملکرد همه اعضا این شورا در مبارزه با مواد مخدر بود که الحمدالله بحث وبررسی خوبی در جلسه امروز اتفاق افتاد و قرار شد ما در شهرستان با اعضا این شورا برنامه کوتاه مدتی تا پایان سال برنامه ریزی کنیم و انشالله با حضور دکتر لابی زاده در سه ماه پایان سال نقطه شروع وپایان را در مبارزه با موادمخدر تشریح خواهیم کرد.

دکتر لامی زاده در ادامه در گفتگو با ما در خصوص جزئیات این جلسه بیان داشت: جلسه امروز در خصوص نحوه عملکرد دستگاه های مرتبط با بحث مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بود که الحمدلله با گزارشات دریافت شده از بخش های مرتبط شاهد اتفاقات خوب در شهرستان بودیم.

دبیر هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان خوزستان افزود: بنابر تاکیدات استاندار محترم قرار شد تا مرتب در شهرستان ها حضور پیدا کنیم و روند حرکتی در این مسیر را به سمت اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر ببریم و در بحث مبارزه با مواد مخدر باید بیشتر با خرده فروشان مقابله کنیم و در بحث اجتماعی کردن ما اعتبارتی را به آموزش و پرورش استان تخصیص دادیم تا در مقاطع اول و دوم متوسطه کار کنند تا هم برای دانش آموزان و هم برای خانواده ها برنامه آموزشی داشته باشند.

وی ادامه داد:تا زمانی که این بحث اجتماعی شدن به آحاد مردم و ملت نرسد ما موفق نخواهیم شد و باید مشکلات یا آسیب های پیش رو خانواده ها را کمتر کنیم بخصوص باید این فرهنگ را در دانشگاه و خانواده به یک عزم ملی تبدیل کنیم تا همه مردم بسیج شوند تا این موضوع اجتماعی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *