سرپرست فرمانداری رامهرمز: برخی از مشکلات شهرستان ریشه فرهنگی دارند

فرشیدفرجی-خورنا –علی بویری امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی رامهرمز اظهار کرد: ما باید از منابع غنی فرهنگ اسلام نهایت بهره را ببریم و شورای فرهنگ عمومی برای عدم انحطاط در جامعه باید به این فرهنگ توجه ویژه داشته باشد تا جامعه دچار پوسیدگی نشود.

سرپرست فرمانداری رامهرمز تصریح کرد: برخی از مشکلات در سطح شهرستان متأسفانه ریشه فرهنگی دارند که به ساختارهای مختلف زندگی ما بر می‌گردد.

وی افزود: باید به سمت یک فضای فرهنگی در تمام حوزه‌ها برویم و با تشکیل کارگروه‌های مختلف و به‌کارگیری سازمان‌های مردم‌نهاد، زمینه‌ها را برای توسعه فرهنگ عمومی آماده کنیم.

بویری تأکید کرد: در دانشگاه‌ها و آموزش‌ و پرورش باید بتوان مسیری مشخص را تعریف کرد و بر روی مسیر تعریف‌شده کارکرد و به راهکارهای مفید رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های دینی و مذهبی باید بر روی فرهنگ شهادت، ایثار و جهاد تأکید کرد و این‌گونه فرهنگ‌ها را بسط و توسعه داد.

فرماندار رامهرمز در پایان گفت: فرهنگ، روش‌ها را برای ما در زندگی مشخص می‌کند و حال و آینده ما آدم‌ها را رقم می‌زند، لذا باید با علم و اطلاع از مشکلات جامعه نسبت به ترویج فرهنگ‌های سالم از پدیده‌های ناسالم در جامعه جلوگیری کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *