قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ارشد این شرکت با فرماندار هفتکل دیدار کردند

قادر سبحانی|خورنا- صبح امروز قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ارشد این شرکت با فرماندار شهرستان هفتکل در محل فرمانداری دیدار کردند .

قباد ناصری در این دیدار با تبریک انتصاب اسحق مرادی به عنوان فرماندار جدید شهرستان هفتکل گفت : این دیدار فرصت مناسبی برای همکاری دو طرف برای پیشبرد فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و توسعه هرچه بیشتر شهرستان هفتکل است.

 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار داشت : این شرکت در راستای کمک به توسعه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شهرستان هفتکل تاکنون اقدامات نسبتا خوبی انجام داده است ، هر چند که هنوز جای کار بیشتری وجود دارد و همواره در جهت اعتلای سطح معیشت و زندگی مردم منطقه و اشتغال و ورزش جوانان منطقه نگاه ویژه ای داشته است.

 در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان با عرض خیر مقدم ، بیان داشت:  شهرستان هفتکل با توجه به اینکه دومین شهر نفت خیز کشور می باشد و منطقه ای شناخته شده است گزارش هایی در خصوص مشکلات موجود در شهرستان تکمیل شده و برنامه ریزی ها صورت گرفته است تا مشکلات موجود شهرستان اعم از راه ، اشتغال و ورزش مرتفع گردند و شاهد پیشرفت شهرستان و اشتغال جوانان منطقه باشیم.

پس از بحث و تبادل نظر فرماندار و مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، توافقی به عمل آمد که احداث کلینیک پزشکی با تمام تجهیزات ، احداث زمین چمن مصنوعی و تکمیل یادمان شهدای گمنان با اختصاص اعتبار ۲ میلیارد ریال در اولویت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار گیرد .

 در پایان مقرر گردید مهندس ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، اسحق مرادی فرماندار و مهندس ناصری مدیر عامل نفت و گاز مسجد سلیمان نشست مشترکی با مهندس عالی پور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص پیگیری سایر مشکلات موجود در شهرستان تشکیل شود و قدم های بیشتری برای خدمت رسانی به مردم شهرستان در آینده نزدیک برداشته شود.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *