اینجا خیابانی در دو کشور، دو استان و حتی دو شهر نیست/ تبعیض در هرس کردن درختان یک خیابان در بهبهان

خورنا – تبیعض و بی عدالتی در هرس درختان خیابان های بهبهان خصوصا خیابان جواهر بهبهانی این شهرستان که در مجاورت فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است علامت سوال های بیشماری را در ذهن پدیدار میکند.

در برخورد اولیه با تصاویر این خیابان که در ادامه شاهد آن خواهید بود گمان مبرید که این تبیعض در دو کشور، دو استان و حتی دو شهر صورت گرفته است .

تبعیض در هرس درختان پر حاشیه ی این روز های خوزستان و متهم ردیف مثلا اول باران های مشکل زا در بهبهان آنچنان هویدا و شکار است که هر رهگذری متوجه این کج سلیقگی و آشفتگی میگردد.

ملاحظه بفرمایید سال هاست که درختان جنب فرمانداری بهبهان هرس میشوند و شکل و طرح میگیرند اما به فاصله ی کمتر از ده متر در این سوی خیابان درختان در بی نظمی مطلق و در فراموشی حضرات مسئول در شهرداری بهبهان آن چنان پای چراغ را تاریک دیده اند که گویا در توهم کاج و سرو و کنار و غیره بودن ، سینه آسمان و البته سیم های بی زبان برق را شکافته و هم قد ساختمان های دو طبقه مجاور شده اند.

براستی چگونه میتوان به جهت زیبا سازی شهر در یک خیابان نزدیک بهم اینگونه یک جهت را اصلاح و سمت دیگر را به حل خود راه کرد و مدعی زیباسازی چهره ی شهر شد ؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتنی یست در قضیه آسفالت و رسیدگی به معابر و همچنین فضای سبز و خدمات عمومی علی رغم فعالیت ها و تلاش های صورت گرفته که جای تقدیر دارد معمولا اعتراض هایی مبنی بر تبعیض و بی عدالتی وجود دارد.

قضیه هرس کردن درختان یک سمت خیابان و رها کردن سمت دیگر چنان چهره ی زشتی را در یکی از اصلی ترین و پر تردد ترین خیابان های بهبهان بوجود آورده که می تواند در نگاه اول زحمات یک مجموعه را به باد دهد.

قطعا هرس کردن سمت فراموش شده خیابان جواهر بهبهانی بهبهان یک نصف روز کاری زمان می برد اما زدودن و اصلاح ذهن و فکر مردمی که روزانه از این خیابان گذر میکنند به این سادگی ها ممکن نیست.

در کنار چهره ی زشتی که این نا همگونی ایجاد کرده است ، عدم هرس نمودن این درختان خطر تصادف و اتفاقات احتمالی در ورودی خیابان جواهر بهبهانی که متاسفانه به علت مسدود کردن دید رانندگان ایجاد شده است را بسیار افزایش داده است و گویا قرار نیست قبل از وقوع حادثه به فکر چاره بود .

بدبینی نسبت به فرمانداری و نیرو های پرتلاش شهرداری کمترین ره آورد این بی تدبیری یست چرا که در ذهن عوام این ترس است که باعث هرس درختان سمت فرمانداری شده نه دلمشغولیی به نام زیبایی شهر

رجا واثق داریم عزیزان مسئول به سادگی از این مسائل عبور نکرده و قبل از تذکر مسئولین مافوق به فکر ابادانی شهر و دیار خود هستند
آبادانی که در سایه دلمشغولی و دغدغه به وجود می آید.

img_3653

img_3655

img_3656

img_3657

img_3658

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *