موقعیت کدام کاندیدای انتخابات مجلس دهم در شوشتر و گتوند برتر است ؟ / بخش اول

خورنا مردم شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه حق دارند از آخرین تحلیلهای انتخابات مجلس دهم کسب اطلاع نمایند و بدانند موقعیت و محبوبیت کدام کاندیدای انتخابات مجلس دهم بین مردم برتر است ؟

اگر مردم از آخرین تحلیل انتخابات مجلس دهم در شوشتر ، گتوند و حومه مطلع باشند قطعا بهتر می توانند کاندیدای شایسته خود را انتخاب و رای خود را به صندوق بیندازند .

صفحه ویژه انتخابات مجلس دهم سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر ، به جهت اطلاع رسانی و شفافیت از میزان مقبولیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم در بین مردم و به جهت اطلاع رسانی از آخرین وضعیت و موقعیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم ، اقدام به انتشار آخرین تحلیلها از موقعیت انتخاباتی کاندیدای مجلس دهم می نماید .

در زیر ، اولین بخش از آخرین تحلیلها و موقعیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم تا این لحظه منتشر می گردد که تقدیم حضور مردم قرار می گیرد :

همزمان با احتمال کاندیداتوری سردار گیلانی در انتخابات مجلس برخی چهره های احتمالی برای حضور در انتخابات مجلس دهم نام آنها بر سر زبان افتاده است . چهره هایی مانند محمود خرم دل و محمدرضا آملازاده نیز از جمله کاندیدای احتمالی هستند که در صحنه انتخابات مجلس دهم نام آنها بر سر زبان می باشد .

اما احتمال کاندیداتوری محمود خرم دل و محمدرضا آملازاده می تواند موجب نگرانی سردار گیلانی از جمله کاندیدای انتخابات مجلس دهم بشود زیرا احتمال کاندیداتوری خرم دل و آملازاده می توانند هرکدام بخشی از آرای اقشار مختلف مردم را جذب خود نمایند و این اتفاق می تواند سبد آرای سردار گیلانی را کاهش بدهد .

تحلیل های موجود نشان می دهد که آرای این سه کاندیدای انتخابات بین همدیگر تقسیم خواهد شد و کاندیداتوری آنها شاید آغاز یک انشقاق و چند دستگی در انتخابات پیش روی ، بین آنان باشد .

اما سردار گیلانی تنها از کاندیداتوری آملازاده و خرم دل نمی تواند احساس نگرانی بنماید بلکه کاندیدای احتمالی دیگری نیز هستند که در صورت حضور در انتخابات می توانند سبد آرای سردار گیلانی را خالی تر نمایند که در بخشهای یعدی تحلیل بیشتری در این خصوص خواهیم داشت .

اما نکته بسیار مهم آن است که همه کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس دهم در حالی برای رقابت با نماینده فعلی مجلس آماده می شوند که سیدمحمد سادات ابراهیمی از موقعیت برتری تاکنون برخوردار است .

دلایل زیادی برای برتری کاندیداتوری سادات ابراهیمی در انتخابات مجلس دهم وجود دارد که در بخش بعدی تحلیل انتخاباتی کاندیدای مجلس دهم در همین سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر منتشر می گردد ./

ادامه دارد …