یکی از خدماتی که شهرداری‌ها موظف به ارائه آن به شهروندان است ، احداث جایگاه‌های گاز CNG می باشد که در همین راستا، شهرداری خرمشهر از روزهای ابتدای احداث جایگاه‌های سی ان جی در کشور، اقدامات لازم را انجام داد ولی متاسفانه عدم مدیریت صحیح باعث شده که این خدمت اشک مردم را دربیاورد.

تنها جایگاه سوخت خرمشهر در کما

خورنا یکی از خدماتی که شهرداری‌ها موظف به ارائه آن به شهروندان است ، احداث جایگاه‌های گاز CNG می باشد که در همین راستا، شهرداری خرمشهر از روزهای ابتدای احداث جایگاه‌های سی ان جی در کشور، اقدامات لازم را انجام داد ولی متاسفانه عدم مدیریت صحیح باعث شده که این خدمت اشک مردم را دربیاورد.

تنهاجایگاه CNG خرمشهردر کمربندی شهر ، متعلق به شهرداری می باشد دارای مشکلات مختلف و متعددی از قبیل ضعف روشنایی مناسب داخل جایگاه، آسفالت مسیر منتهی به جایگاه، نصب سیستم امنیتی ، نبودفضای سبز، پمپ های متعدد برای تسریع درکار مردم و …است.

تنها جایگاه CNG شهر مدتهاست که بنا بدلایلی تعطیل است. با توجه به حجم بسیار بالای خودروهای گازسوز این شهر ، تعطیلی تنها جایگاه سوخت CNG این شهرستان فشارفراوانی را همشریان وارد کرده است.متاسفانه شهرداری خرمشهر بجای خدمات رسانی بهتر وگسترش جایگاههای سوخت حتی نسبت به تعمیر تنها جایگاه شهر همت نمی گمارد.

البته لازم به ذکر است که به دلایل نامعلومی و فارغ از تمام مسائل ، این جایگاه فقط در ایام نوروز به صورت محدود وبایک پمپ گازبازگشایی شد و پس از اتمام این ایام و پایان سفرهای نوروزی مسئولین به این شهرستان مجدداً تعطیل شد که این امر جز توهین به مردم خرمشهر نیست .

متأسفانه پس از گذشت ۱ سال ، هنوز جایگاه CNG جاده کمربندی خرمشهر بجز ایام خاص آنهم بایک دستگاه، از دسترس عموم خارج بوده و قابل‌استفاده نمی‌باشد.