شکست تیم های خوزستانی در هفته پانزدهم لیگ دسته ۳ کشور +گزارش دیدارها

یونس عبادی – خورنا- هفته پانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور با شکست تیم های خوزستانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خورنا در هفته پانزدهم لیگ دسته سوم کشور سه شکست حاصل نمایندگان خوزستان در مصاف با حریفان خود بود.

شکست شهرداری ماهشهر در دیداری پر برخورد و جنجالی

 دو تیم شهرداری ماهشهر و شاهین بوشهر از  هفته پانزدهم  مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند که زرد پوشان ماهشهری یا نتیجه دو بر یک  مقابل سفیدپوشان بوشهری شکست خوردند.

در این بازی پربرخورد و جنجالی شهرداری ماهشهر مقابل شاگردان رضا بازیاری در تیم شاهین بوشهر قافیه را باختند تا با تلخکامی بوشهر  را ترک کنند. سفیدپوشان بوشهری با دوندگی زیاد و بستن کمربند خط میانی نیمه اول را با تک گل عمادنبی پور پیروز به رختکن رفتند.اما نیمه دوم یک نیمه پرحاشیه و جنجالی بود.

در دقیقه ۵۰ بازی تیم شاهین به یک ضربه پنالتی رسید که خطای دروازه بان شهرداری را عماد نبی پور کاپیتان شاهینی ها به گل تبدیل کرد تا  تیمش را دو بر صفر جلو اندازد.

تیم شهرداری بعد ازدریافت گل دوم حملات بسیاری را بر روی دروازه تیم حریف ترتیب داد و موفق شد فقط یک گل را توسط عباس قاسمی در دقییقه ۷۵جبران کند تا سه امتیاز حساس را از دست بدهد.

تیم شهرداری ماهشهر در دقیقه ۸۸ بازی را به تساوی کشاند اما رای داور مبنی بر مردود شدن گل  باعث شدکادر فنی شهرداری ماهشهر در اعتراض به این تصمیم  به مدت ۶ دقیقه بازی از جریان بیفتد.

در وقت های اضافه بازی نیز خطای شدید مهاجم شهرداری بر روی هافبک شاهین با جنجال و درگیری بازیکنان هر دوتیم همراه شد .

داور مسابقه در نیمه دوم بازی ۱۵ دقیقه وقت اضافی گرفت

تیم شهرداری با این شکست در پایان هفته پانزدهم  مسابقات با ۲۷ امتیاز  همچنان در رده دوم  جدول گروه جنوب ایستاد و تیم شاهین با کسب ۱۹ امتیاز  در رده هفتم جدول رده بندی جای گرفت.در این گروه آرمان کارا شیراز  با ۳۱ امتیاز صدرنشین است.

تیم شهرداری هفته آینده در ماهشهر میزبان صدرنشین مسابقات آرمان کارا شیراز خواهد بود.

شکست سنگین فرهنگ رامهرمز در شیراز

تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز دیگر نماینده استان خوزستان در  رقابت های لیگ دسته سوم میهمان آرمان کارا شیراز بود که با دریافت چهار  گل از این تیم شکست سنگینی خورد.

شاگردان عباس میرسالاری در تیم فرهنگ رامهرمز در گرداب تیم آرمان کارا شیراز گرفتار شدند تا با شکستی سنگین هفته پانزدهم را به پایان برسانند.فرهنگ در این دیدار اسیر بازی خوب و تهاجمی حریف شد تا با ۱۷ امتیاز و یک پله سقوط در جای نهم جدول رده بندی قرار گیرد.قرمرپوشان فرهنگ در هفته شانزدهم میزبان تیم پویندگان تلاش مرودشت خواهند بود.

آرمان کارا شیراز با این برد ۳۱ امتیازی شد تا با توجه به شکست تیم شهرداری ماهشهر فاصله اش با تیم دوم جدول به ۴امتیاز افزایش پیدا کند و گام بزرگی برای صعود بردارد.

باخت نفتون مسجدسلیمان در خانه

دیگر نماینده استان خوزستان در مسابقات لیگ دسته سوم کشور نفتون مسجدسلیمان در خانه مقابل برق شیراز با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا ناکامی های تیمهای خوزستانی در این هفته را تکمیل کند.

در این مسابقه که در مسجدسلیمان برگزار شد تیم فوتبال برق شیراز بالاخره رنگ پیروزی را در خارج از خانه دید و موفق شد حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد.تیم برق شیراز  با پیروزی ارزشمندی که بدست آورد با ۲۴ امتیاز و صعود به رتبه سوم جدول به جمع مدعیان پیوست.نفتون مسجدسلیمان نیز با ۱۶ امتیاز به رده دهم جدول سقوط کرد.نارنجی پوشان مسجدسلیمانی در هفته شانزدهم در فیروزآباد به مصاف شهرداری این شهر خواهند رفت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بهوند.رامهرمز تشکر از خورنا و خبرنگار دوست داشتنی ورزشی شما برادر عبادی..واقعا بابت پیگیرهای ایشان و کمک به فوتبال خوزستان از ایشان سپاسگذاریم .
  • ناشناس خواهش میکنم ما رو از این ذلت نجات بدید ما تحمل اینقدر بد بختى رو نداریم بعد واسم سوال که مسولین شهرى ما خواب بودن که شهرو پیششون بردند بعد متوجه شدند واسه خودمون متاسفم