گفتگوی خورنا در حاشیه مراسم تشییع ۶۱ شهید با مسئولان بندرماهشهر

سهراب قهرمانی – خورنا ماهشهر، روز گذشته سراسر شور بود و حماسه دیدار با صاحبان چفیه های خون ماهشهر امروز میزبان شاگردان مکتب سرخ حسینی و جان بر کفان خمینی بود.

در تاریخ بیست و پنجم فروردین نود و چهار ساعت پنج و نیم عصر (۱۷:۳۰) شهرستان بندر ماهشهر میزبان ۶۱ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس بود و مردم در یک حرکت خودجوش که واقعا نه قلم قدرت وصف این حضور را داشت و نه دوربین ها توان ثبت آن را در خود دیدند همه آمدند.

IMG-20150415-WA0021

پیرو جوان و نوجوان و کودک بازاری و اداری و فرهنگی زن و مرد و کیلومترها صف و هزاران چشم اشک آلود منتظر آری همه بودند تا با فرزندان گمنام این آب و خاک تجدید بیعت کنند در مصاحبه که در مسیر استقبال از شهدا خبرنگار ما با پرسیدن این سوال از مردم و مسولین که آیا شهدا با خون خود چه پیام به ما دادند بشرح ذیل به شما تقدیم میشود:

نماینده مردم ماهشهر حاج حبیب آغاجری در حاشیه این مراسم به خبرنگار خورنا گفت: ما مسولین باید بیشتر اپیش قدر این مردم همیشه در صحنه را بدانیم و پیام اصلی شهدا خدمت صاقانه به مردم و اینکه همیشه حافظ ارزشهای این انقلاب باشیم

دکتر منصور قمر فرماندار شهرستان در گفتگو با خبرنگار خورنا بیان: اگر مسولین تا حالا قصوری کرده اند و فراموش کرده اند که چه رسالتی در راستای پاسداری از حرمت خون شهیدان و خدمت به مردم دارند با ورود این شهیدان به یاد می آورند که ما هر چه داریم از شهدا داریم.

مهندس کمایی شهردار بندر ماهشهر ؛ شهدا چشم و چراغ ملت و کشور ماهستند و ما باید سعی کنیم از رهروان اصلی شهدا و پیروان راستین ولایت باشیم .

حجت الااسلام غبیشاوی امام جمعه بندر ماهشهر گفت؛ شهدا با خون خود بزرگترین رسالت را بر دوش همه ما نهادند و آن این است خدمتگزار مردم همیشه در صحنه باشیم و قدر ایم مردم شریف را بدانیم و پیام اصلی این است که همیشه سرباز ولایت باشیم.

سردار بختیاروند، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: شهدا صاحبان اصلی این نظام و کشور هستند و بنده بعنوان یک سرباز که بارها افتخار هم سنگری با شهدای گرانقدر را داشته توصیه همه یاران و هم سنگران شهیدم اتحاد و یکپارچگی مردم و حفاظت از ارزشهای والای انقلاب اسلامی بود.

سرهنگ زبیدی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر گفت: واقعا باید در مقابل این شور و شعف مردم در پاسداری از دستاوردهای انقلاب و میراث خون سرخ شهدا سر تعظیم فرود آورد چون همیشه مردم با حضور گسترده خود ثابت کرده که رهروان واقعی راه شهدا و سربازان جان برکف رهبرشان هستند.

و پیام آخر پیام خواهر شهید که عکس برادرش را با خود حمل می کرد این بود که رهسپاریم با ولایت تا شهادت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رضا سلام و صلوات بر ارواح پاک شهداء
  • بهزاد عجیبه اعضاى شوراى شهر اینجا افاضاتى نداشته اند.
  • حیدری سلام بر شهدای این مرز و بوم