پیگیری خبرنگار خورنا و حضور نماینده بندرماهشهر در شهرک رجایی جهت بررسی مشکلات

سهراب قهرمانی – خورنا پس از تماس مردم شهرک شهید رجایی با ما و پیگیری ها و انتقال مسائل به نماینده محترم شهرستان، نماینده به همراه شهردار بندرماهشهر در این شهرک حضور یافتند و مشکلات را بررسی کردند.

خطر حریق نیزار، و راکد ماندن آبهای سطحی و مسدود ماندن فاضلاب شهرک رجایی، عدم وجود خط اتوبوسرانی و تاکسی ویژه و عدم وجود نانوایی از دغدغه اصلی شهروندان ساکن این منطقه از بندرماهشهر بشمار میرود.

طی تماس های مکرر شهروندان و ساکنین با خبرنگاران ما در روز ها و هفته های گذشته و سرکشی مرتب و مکرر خبرنگاران خورنا در بندرماهشهر، به آن منطقه و تماس با مسولین و در جریان نهادن آنها پیرامون کمبودهای مذکور روز بیست و یکم فروردین ماه سالجاری به همراه حاج حبیب آقاجری نماینده محترم مردم شهرستان بندر ماهشهر و همچنین شهردار محترم شهرستان جناب مهندس کمایی و در تاریخ بیست و دوم فروردین ماه به همراه جناب سرهنگ زبیدی فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر جهت بررسی مسایل عمرانی وامنیتی منطقه شهید رجایی بازدیدهایی بعمل آمد.

شهردار محترم ناحیه شهید رجایی و شهردار محترم شهرستان بندر ماهشهر در خصوص رفع مشکلات شهروندان ساکن شهرک رجایی (کمپ یحیی خان) قول های مساعدی دادند که انشاالله ما نیز در کنار شهروندان منتظر عملی شدن برنامه های عمرانی شهرداری محترم هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • معشوري خورنا اگه میشه تحقیقی کنید که چرا اسم این منطقه کمپ یحیی خان بوده این همیشه برام یه سئوال بوده باتشکر