تذکر کتبی نماینده امیدیه به وزیر در خصوص جاده امیدیه – دیلم +سند

خورنا حبیب آغاجری نماینده مردم ماهشهر ، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در پی وضعیت نامطلوب محور امیدیه به دیلم به وزیر راه و شهرسازی کشور تذکر کتبی داد.

به گزارش خورنا از امیدنیوز، حبیب آغاجری نماینده مردم ماهشهر ، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در پی وضعیت نامطلوب محور امیدیه به دیلم به وزیر راه و شهرسازی کشور تذکر کتبی داد.

مسیر امیدیه – دیلم بر اساس آخرین آمار حوادث رانندگی یکی از پرحادثه ترین جاده استان خوزستان به شمار می آید که همه ساله شهروندان زیادی از اقصی نقاط جنوب کشور در این مسیر جان خود را ازدست می دهند ، اما هنوز مسئولان کشوری و استانی برای رفع نقاط حادثه خیز این محور اقدامی نکرده اند.

وزارت-راه-جاده-امیدیه-دیلم-۰۰۱

جاده امیدیه به دیلم به دلیل عدم ایمنی مناسب و نبود استاندارد لازم ماهی نیست که یک فقره تصادف در آن رخ ندهد و متاسفانه علیرغم وقع این حوادث دردناک اعتباری جهت تعریض یا دو باند کردن آن اختصاص نیافته است.

این نامه مکتوب در واقع تذکر نماینده مردم شهرستان های ماهشهر ، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی به وزیر راه و شهرسازی است که در ماه گذشته به این وزارت ارائه شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مسافر پرواز رهیاب محترم ؛ سلام . احتراما کدامیک خطرناکتر و دردناکتر است . قرار دادن یک جمعییت یکصدنفری در هواپیما و پرواز نا ایمن و به پرواز در آوردن آن در آسمان و یا ماجرایی که به آن اشاره کرده اید ؟؟ در حالیکه برای موضوع پرواز با شرکت هواپیمایی نفت بشرح ذیل سازمان های قانونمند و عریض و طویل بنام های شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور و سازمان هواپیمایی کشوری عرض اندام مینمایند ؟؟ چرا به هواپیمایی که اشکال فنی دارد اجازه پرواز میدهند . لطفا بررسی و پیگیری کنید افراد مسئول و تصمیم گیرنده در این رابطه مورد بازخواست قانونی قرار بگیرند . جان و روان مردم اهمییت دارد . آخه مگر میشود هواپیما فوکر۱۰۰ با تکنولوژی پیشرفته که دارا هستند متوجه مشکل فنی و عملیاتی خود نشود . ضمنا چرا شرکت هواپیمایی نفت ریسک میکند و با هواپیمای دارای اشکال فنی که برطرف نشده است با مسافر پرواز انجام میدهد !!!!!!؟؟ خیلی ضرورت دارد بدون مسافر پرواز کند و بعد از رفع مشکل خود در اهواز مجاز به مسافر گیری شود و یا اینکه از طریق مسیر زمینی اهواز به فرودگاه ماهشهر امکانات -تجهییزات و متخصصین تعمیراتی خود را به جهت رفع مشکل اعزام نماید . چه معنا دارد مسافرین بی اطلاع را سوار بر هواپیما دارای مشکل در آسمان به پرواز در آورند !!!؟؟؟ پرواز ۲۵۰۷ ساعت ۲۰:۰۵ از ماهشهر به مقصد تهران که گزارش آن در سایت محترم شوشان منعکس شده است . مورخ ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ؛ که بمدت جهل دقیقه نیز بدلیل همین شرایط نا ایمن مشکل فنی مسافرین هم بی خبر از همه چیز خسته و فرسوده در کابین هواپیما معطل شدند و باز هم با وضعیتی که گزارش گردید بجای ادامه پرواز به مقصد تهران در فرودگاه اهواز به زمین نشست . آیا این اقدام بازی با روح -روان و امنیت جانی مسافرین توسط شرکت های هواپیمایی نمیباشد ؟؟ کاش مسئولین سازمان هواپیمایی کشوری / شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور بدلیل اجازه پرواز به این هواپیما پیگیری موضوع کرده اقدامات بازدارنده قانونی بعمل آورد .