کوی فرهنگیان آبادان فاجعه زیست‌محیطی است

مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: متأسفانه وضعیت فاضلاب در آبادان بسیار نابسامان بوده و به دنبال آن وضعیت بهداشت منطقه را زنجیره‌وار به خود آلوده کرده است.
وی افزود: چند نقطه در آبادان موجود بوده که از وضعیت نامطلوب فاضلاب در آنها مشهود است.
رئیس مرکز بهداشت آبادان با بیان اینکه کوی فرهنگیان آبادان فاجعه زیست محیطی است گفت: چشمه جوشان فاضلاب در کلانتری میدان طیب بیداد می‌کند و همچنین از بوی تعفن و نامناسب فاضلاب نمی‌توان در برخی از کوچه‌های خیابان امیری و ته‌لنجی راه رفت.
وی اضافه کرد: به‌منظور حل مشکل فاضلاب کوی فرهنگیان باید راه‌حل اساسی در نظر گرفت و این معضل با راهکارهای موقت و موضعی قابل حل نیست.
جعفری یادآور شد: رسیدگی و توجه به شهر تنها نباید منحصر به نقاط کلیدی و مرکزی شود بلکه باید کوچه پس‌کوچه‌های منطقه را از آلودگی پاک کرد.
وی همچنین در ادامه به عرضه قلیان در اماکن عمومی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی باید در راستای جمع‌آوری قلیان‌های اماکن عمومی در سطح شهر اقدام کند.
رئیس مرکز بهداشت آبادان خطاب به مسئولان شهری خاطرنشان کرد: معضلات فاضلاب در آبادان بسیار اسفناک بوده و مسئولان به‌ویژه آبفای منطقه باید در این خصوص چاره‌اندیشی جدی کنند.
وی گفت: امیدواریم با تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی به زودی شاهد رفع مشکلات زیست محیطی در راستای ایجاد بهداشت افزون‌تر در منطقه باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *