فرماندار: باید برای ورزش هندیجان به دنبال اسپانسر باشیم

یونس عبادی-خورنا فرماندار هندیجان گفت: بزرگ‌ترین مشکل ورزش شهرستان هندیجان عدم وجود منابع مالی است.

به گزارش یونس عبادی خبرنگارورزشی خورنا احمدجعفری نسب فرماندارهندیجان در سومین نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد:اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین مشکل ورزش شهرستان هندیجان عدم وجود منابع مالی است.

وی افزود:با توجه به محرومیت شهرستان هندیجان و نبود صنایع پتروشیمی,پالایشگاه و کارخانه ای باید به دنبال اسپانسر و تامین  منابع مالی باشیم.

جعفری نسب ادامه داد:مرتفع کردن مشکلات ورزش، حمایت از ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان، جذب اسپانسر برای تیم‌های ورزشی و ارائه راهکارهای علمی ورزش را از اولویت فعالیت‌های  ورزش شهرستان خواند.

فرماندار هندیجان اضافه کرد : درراستای تقویت ورزش شهرستان هندیجان یک سالن ورزشی را که محل تجمع معتادان شده بود و داشت از بین میرود را برای درآمدزدایی و کمک به ورزش شهرستان با همکاری بخش خصوصی در حال تبدیل شدن به یک بازارچه تجاری ست تا در جهت کمک و رشد ورزش شهرستان حداقل یک اسپانسر قوی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه  ورزش موجب سلامتی، شادابی و نشاط جامعه می‌شود تصریح کرد: اگر ورزشکار حمایت نشود از ورزش دلزده و دلسرد خواهد شد  و به سبب نداشتن  انگیزه کافی  به سمت مشغولیت‌های نامناسب گرایش پیدا می کند.

 جعفری‌نسب در مورد کمک نهادها و ارگان‌ها در جهت به کمک ورزش شهرستان افزود: در هندیجان هیچ نهاد و ارگانی که بتواند به ورزش کمک کند وجود ندارد و این یک واقعیت است که ادارات شهرستان در هزینه‌های جاری خود با مشکل روبه‌رو هستند.

 فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: توسعه و روند رو به رشد ورزش در عرصه‌های مختلف نیازمند کمک و حمایت همه جانبه است چرا که وجود استعدادها در حوزه ورزش، تنها با بخش خصوصی پرورش پیدا می‌کند.

 وی در پایان عنوان کرد: اگر مدیریت صحیح و سرمایه گذاری در ورزش هندیجان صورت گیرد و حمایت کننده مالی جذب شود، ورزش و ورزشکاران ما قطعا موفق خواهند شد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *