فرماندار رامشیر خبر داد؛

آماده سازی پارک ساحلی برای مهمانان نورزوی در رامشیر/ کمبود پزشک عمومی و متخصص در شهرستان رامشیر

خورنا صبح امروز جلسه شورای سلامت شهرستان رامشیر به ریاست فرماندار و با حضور شمس الله بهمئی، نماینده مردم شهرستان های رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار رامشیر در این جلسه با بیان اینکه با فرا رسیدن عید نوروز از آماده سازی پارک ساحلی برای مهمانان نورزوی و ایجاد فضایی مفرح و نشاط آور در بخش مشراگه خبر داد.

سعید فیوضی گفت :  به جهت رفاه حال شهروندان و مسافران در ایام نوروز اقلام پرمصرف از جمله مرغ منجمد و میوه با نرخ مصوب دولتی در شهرستان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید بیش از پیش نسبت به سلامت و بهداشت عمومی حساس باشیم وضعیت کشتارگاه رامشیر را از نظر بهداشتی نامطلوب دانست و اظهار داشت : با وجود جلسات متعددی که جهت رفع مشکلات این کشتار گاه گرفته شده ولی این تاکنون هیچ گونه اقدامی در این خصوص صورت نگرفته و می بایست در سال جدید در اولویت برنامه های شورای سلامت قرار گیرد.

در ادامه فیوضی به نارضایتی مردم به کمبود پزشک عمومی و متخصص در شهرستان رامشیر اشاره کرد و خواستار رفع این کمبود شد.

در همین راستا سرپرست شبکه بهداشت و درمان رامشیر اظهار داشت: با توجه به ساختار شهری و جمعیتی رامشیر پزشکان متخصص تمایلی به حضور در شهرستان ندارند و شهرستان عمدتا با نیروهای طرحی و همواره به صورت قراردادی در شهرستان حضور می یابند.

دکتر شهرام ذاکرین همچنین خواستار نظارت بیش از پیش بر کیفت نان نانوایی ها شد و از کیفیت نا مطلوب نان و عدم ماندگاری آن ابراز گلایه نمود.

وی با بیان اینکه چندین مورد سگ گزیدگی در روستای عبداله عموری  بخش مشراگه گزاش شده است خواستار تقویت کمیته اتلاف سگهای ولگرد در شهرستان شد.

در پایان جلسه نیز دکتر شمس الله بهمئنی از جذب اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال جهت تجهیز بیمارستان حضرت رسول اکرم ( ص ) خبر داد.