استاندار خوزستان خبر داد:

اجرای طرح گردشگری آبی دربرخی شهرهای خوزستان به سال آینده موکول شد

خورنااستاندارخوزستان افزود: ابتدا گردشگری آبی ” نقطه به نقطه ” دربرخی شهرها که زمینه اجرای این طرح را با رعایت تمامی موارد ایمنی فراهم شده , پیاده شود و دقت گردد که لنج ها وارد آب های بین المللی نشوند.
اجرای طرح گردشگری آبی با استفاده از لنج های سنتی دربرخی شهرهای استان خوزستان بخاطر عدم تعبیه تجهیزات ایمنی , به سال آینده موکول گردید.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان حاکی است این تصمیم براساس دستور استاندارخوزستان درنشست اخیر گردشگری آبی که با حضور فرمانداران شهرهای بندری خوزستان برگزارشد , بخاطررعایت تمامی موارد ایمنی حفاظت از جان مردم و خانواده ها اتخاذ شده است .

عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان تاکید کرد: ایمنی درگردشگری آبی باید درحد اعلا باشد.

استاندارخوزستان افزود: ابتدا گردشگری آبی ” نقطه به نقطه ” دربرخی شهرها که زمینه اجرای این طرح را با رعایت تمامی موارد ایمنی فراهم شده , پیاده شود و دقت گردد که لنج ها وارد آب های بین المللی نشوند.

مقتدایی درعین حال تاکید کرد: همین شهرها اگر نتوانستند لنج های سنتی استاندارد تهیه و نیز مسایل ایمنی برای راه اندازی گردشگری آبی نقطه به نقطه ( نه بین دو شهرستان ) را پیاده کنند , اجرای آن به به سال آینده موکول و ازمردم عذرخواهی کنند.

استاندار خوزستان گفت : حفاظت جان مردم و مسافران نوروزی به مراتب ازهرامری مهم تر است و خدای ناکرده طوری نشود که با بروز حتی یک حادثه جزیی شادی مردم به ناراحتی بدل شود.