عضو شورای شهر اهواز: بر چه اساسی اهواز را پایتخت کتاب معرفی کردید؟!

خورناعلی ناصری گفت:در روزنامه ها خواندیم که اهواز پایتخت کتاب شد این برای من اصلا قابل لمس نیست نکند این قضیه برای این باشد که بعد از وقوع ریزگردها در اهواز و اعتراضاتی شد آمده اند اهواز را پایتخت کتاب کردند.

علی ناصری عضو شورای شهر اهواز با عنوان اینکه تنها کار اساسی شهرداری اهواز پروژه تعریض پل سوم بوده است اظهار داشت:آنچه مردم از آن خوشحال شدند تعریض پل سوم بود که چون مردم راضی هستند ما هم خوشحالیم.

وی ادامه داد:ما دعوای شخصی با شهردار نداریم اگر انتقادی می کنیم حرف دل مردم است که می زنیم والا وقتی مردم اظهار رضایت کنند مثل این پروژه تعریض پل سوم ما هم از شهردار تشکر می کنیم.

ناصری گفت:جز این پروژه تعریض پل سوم ما کار اساسی و زیربنایی در شهرداری اهواز ندیدم که به دنبال آن رضایت مندی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: در روزنامه ها خواندیم که اهواز پایتخت کتاب شد این برای من اصلا قابل لمس نیست نکند این قضیه برای این باشد که بعد از وقوع ریزگردها در اهواز و اعتراضاتی شد  آمده اند اهواز را پایتخت کتاب کردند.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: وقتی سوار اتوبوس تاکسی می شویم یا به ایستگاه راه آهن و فرودگاه می رویم من نمی بینم مردم اهواز کتابی دستشان باشد و مطالعه ای می کنند بر چه اساسی اهواز را پایتخت کتاب معرفی کردید؟

رهیاب/