رئیس شورای شهر: جاده سلامت بندرماهشهر سوم خرداد ۹۴ زیر بار ترافیک میرود

خورنا رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر گفت: جاده سلامت این شهر سوم خردادماه ۹۴ و همزمان با سالروز فتح خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خورنا از فارس از ماهشهر، قدرت‌الله سلطانی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از چهار پارک محله‌ای در ناحیه صنعتی ماهشهر اظهار کرد: مکان‌هایی که امروز تبدیل به پارک شده و در اختیار ساکنان ناحیه صنعتی ماهشهر قرار گرفته پیش از این محل تجمع نخاله‌های ساختمانی و زباله بود.

وی افزود: همین مسئله زمینه نارضایتی شهروندان و شکایت‌های متعدد آنها از این موضوع را فراهم کرده بود که بر همین اساس رسیدگی به این وضعیت در دستور کار شورای شهر و شهرداری ماهشهر قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر تصریح کرد: خوشبختانه امروز این امر به تحقق رسید و چهار پارک محله‌ای مجهز به بهره‌برداری رسید و در اختیار مردم قرار گرفت.

سلطانی در ادامه از اجرای فاز پایانی جاده سلامت خبر داد و گفت: فاز پایانی جاده سلامت در دست اقدام است و آسفالت‌ریزی این جاده آغاز شده و تلاش می‌کنیم تا خردادماه سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

وی خاطرنشان کرد: این جاده که با احداث آن بخش عمده‌ای از مشکل ترافیک و عبور و مرور در شهرستان برطرف خواهد شد همزمان با سالروز فتح خرمشهر سال ۹۴ به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر در پایان اضافه کرد: شهروندان ماهشهری اطمینان داشته باشند شورای شهر و شهرداری تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی و توسعه و آبادانی بندر ماهشهر به کار خواهد برد.