استاندار: هر بزرگی که وارد استان می شود مرا از انجام امور جاری ساقط میکند/ ما در این کارها اوستا هستیم

خورنا مقتدایی تاکید کرد:آمدن مسئولین به استان برای همدردی کار خوبی است ولی هر بزرگی که وارد استان می شود مرا از انجام امور جاری ساقط می کند اقای رئیس جمهور و معاون اول دولت زنگ زده اند من هم مطالب را انتقال دادم اگر کسی بخواهد بیاید فقط ببیند شرایط حاد است یا نیست منشا چیست که خود ما در این کارها اوستا هستیم.

 

به گزارش خورنا به نقل از رهیاب، عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان امروز صبح در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:کسانی دنبال این می گردند که گناه این وضعیت گردوخاک را گردن کسی بیاندازند.

وی ادامه داد:وقتی یک اتفاقی می افتد نباید همه چیز را خارج از اصول تحت تاثیر قرار دهیم در شرایط آرام و گفتگو می شود به نتیجه رسید تجربه ما ایرانی ها در بحران ها کم نیست زمانی ۴ میلیون افغانی به کشور وارد شد ولی این بحران مهار شد.

استاندار خوزستان گفت:اوایل انقلاب ۴ هزار پزشک از کشور رفتند اینها همه بحران بود یا اتفاقاتی که در عراق در حال رخ دادن است بحرانی است که همه این موقعیت ها را پشت سر گذاشته ایم.

مقتدایی تاکید کرد:آمدن مسئولین به استان برای همدردی کار خوبی است ولی هر بزرگی که وارد استان می شود مرا از انجام امور جاری ساقط می کند اقای رئیس جمهور و معاون اول دولت زنگ زده اند من هم مطالب را انتقال دادم اگر کسی بخواهد بیاید فقط ببیند شرایط حاد است یا نیست منشا چیست که خود ما در این کارها اوستا هستیم.

استاندار خوزستان گفت:آیا با آمدن خانم ابتکار به اهواز بلافاصله شن های روان تثبیت می شود؟آیا مشکل کمبود آب پشت سد کرخه برطرف می شود؟ در شرایطی که ما باید کاری کنیم تا رنج مردم کمتر شود اگر مسئولان کشوری بیایند یک روز وقت ما گرفته می شود پس تلفن برای چه هست؟ نماینده دولت در استان برای چیست؟ دولت نسبت به این موضوع حساسیت دارد.