نماینده رهبری در منطقه سوم دریایی سپاه: انقلاب با داشتن چنین مردمی هوشیار هرگز شکست نخواهد خورد

خورنا وهاب شیرعلی : به گزارش خبرگزاری خورنا از هندیجان حجت الاسلام رخشا نماینده ولی فقیه در منطقه سوم نیروی دریای سپاه امروزدر مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن مردم ولایتمدارهندیجان اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ عاشورایی است و در سال ۴۲نقطه شروع این نهضت به رهبری عالمی دینی ومجتهدی بلند مرتبه بود وتا سال ۵۷ ادامه پیداکرد وبه وسیله خون مردم وجوانان این مرز وبوم به نتیجه رسید.
نماینده ولی فقیه در منطقه دریایی امام حسین بیان نمود: امام در سال ۵۷ به همه دنیا ثابت کرد اثبات که این انقلاب از دین اسلام وقیام عاشورا حسینی سر چشمه گرفته وتا آخر همه برنامه ها واستراتژیهای خود را در تمام دنیا پیاده خواهد کرد ومطمئنا عا لم گیر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: انقلابهای بسیاری در دنیا بوجود آمدند ولی چون به یک گروه وحزب خاصی وابسته بودند وهدف خاصی نداشته اند چندان دوام نیافتند وبعد جند ماه یا حتی چند سال منحرف شده اندولی انقلاب اسلامی ایران به هیچ یک از جناههای سیاسی وابستگی ندارد بلکه مال خود مردم می باشد وزمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر( عج)خواهد شد.
رخشا تصریح نمود: در این انقلاب روش دین وقرآن واهل بیت در تمام برنامه های آن متجلی است ومردمی دارد که در تمام حوادث با امام و رهبری حضور پرشور وگسترده دارند واعلام حضور ووفاداری میکنند.
ایشان در ادامه بیان داشت: انفلاب اسلامی ما متکی به ولایت فقیه است زیرا ولایت فقیه یک نقش مهم در شروع انقلاب وابقاع آن دارد آمریکا واستکبار جهانی سعی دارند تا نقش ولایت فقیه را در این انقلاب کم رنگ کنند میدانند با وجود ولی فقیه در راس انقلاب هرگز به نیت خود نمی رسند.
نماینده رهبری در منطقه سوم نیروی دریایی سپاه گفت: چون انقلاب اسلامی با معیارهای استکبار در ستیز هست انها با برپا کردن گروههای تروریستی وراه انداختن شبکه های ماهواره ای انقلاب را تخریب کنند.
وی بابیان اینکه ما علیه کفر هستیم ودر منطقه اسرائیل را نامشروع می دانیم افزود : انقلاب اسلامی از بدو شروع تا کنون همواره با توطئه های خارجی وداخلی ایادی اسرائیل وامریکا و فتنه گران در گیر بوده ولی روز بروز بر عزت وعظمت این نظام الهی افزوده می شود و این انقلاب در مرحله جهانی شدنش می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *